Sleebee Vs. Voksipose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.781 visninger
26 svar
1 synes godt om
23. oktober 2011

Zibi_84

Hej piger. Vil med "kyds hånd" tage imod jeres erfaring med sleebeeposen og voksiposen? Og er der så stor forskel på dem, eftersom voksiposen er dyrest? Tak... Kram (c:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Zibi_84 skriver:

Hej piger. Vil med "kyds hånd" tage imod jeres erfaring med sleebeeposen og voksiposen? Og er der så stor forskel på dem, eftersom voksiposen er dyrest? Tak... Kram (c:

Jeg har selv en sleebee, men flere i min MG har Voksi. Jeg synes overhovedet ikke den er pengene værd!

Lisa sover ikke anderledes i en voksi, end hun gør i sin sleebee!! Jeg har selv syet et lækkert betræk til den, så den er top tunet nu!!

Stine og Lisa.

Anmeld

23. oktober 2011

Angelspot

Zibi_84 skriver:

Jeg har en sleebee, Oliver sover sine lure om dagen i den i barenvognen. Den er rigtig fin og passer til vores behov. Jeg brugte den meget til at 'bære' ham i, da han var helt lille og man kunne have bærepladen i. Vi bor på 2. sal, så det var rigtig praktisk, da han blev for stor til liften.

Jeg har ingen erfaring med voksi, andet end at have set flere eksemplarer i mødregruppen, men jeg har ikke købt en, da den var alt for dyr og sikkert ikke kan andet end sleebeen. Selvom sleebeen ser ret så kedelig ud, men det tager jeg mig ikke så meget af

Anmeld

23. oktober 2011

Zibi_84

Tilmeldt skriver:

Jeg har selv en sleebee, men flere i min MG har Voksi. Jeg synes overhovedet ikke den er pengene værd!

Lisa sover ikke anderledes i en voksi, end hun gør i sin sleebee!! Jeg har selv syet et lækkert betræk til den, så den er top tunet nu!!

Stine og Lisa.

Lyder godt! Rigtig god ide med det hjemmesyet betræk... Tak for dit svar (c:

Anmeld

23. oktober 2011

Zibi_84

Angelspot skriver:

Jeg har en sleebee, Oliver sover sine lure om dagen i den i barenvognen. Den er rigtig fin og passer til vores behov. Jeg brugte den meget til at 'bære' ham i, da han var helt lille og man kunne have bærepladen i. Vi bor på 2. sal, så det var rigtig praktisk, da han blev for stor til liften.

Jeg har ingen erfaring med voksi, andet end at have set flere eksemplarer i mødregruppen, men jeg har ikke købt en, da den var alt for dyr og sikkert ikke kan andet end sleebeen. Selvom sleebeen ser ret så kedelig ud, men det tager jeg mig ikke så meget af

Lige det jeg vi, høre vi bor nemlig også på 2sal, og Gud hvor er det hårdt at bære en gut på 8kg plus liften:-0 tror jeg holder mig til en sleebeeposen. Tak for svaret)

Anmeld

23. oktober 2011

Nina Amelia

Vi startede med en SleeBee til vores datter men blev nødt til at gå over til Voksi da hun slet ikke kunne ligge i andedun. Hun kogte fuldstændig op ligegyldigt hvad vi gav hende på i den, og om det var med den ene eller begge dyner. Og det nytter ikke noget at hun er badet i sved for så bliver hun kold..
Vi er så skiftet over til Voksi da hun er super god til bomuld (sommerdyne) og uld (vinterdyne) og ligger også i en ulddragt frem for de vatterede dragter. 

Så for os var Voksien det rigtige valg (og alle pengene værd) pga. andedun vs. uld men mon ikke det ville være smartest at teste Sleebee'en først så i ikke går ud og kaster dyre domme efter en løsning der måske ikke fungerer? 

Den eneste måske, væsentlige forskel er at Sleebee'en fylder ret meget i barnevognen med begge dyner (vinter) frem for Voksiens ulddyne.. Men det kommer igen også an på hvor stort barnet er og hvor længe h*n skal bruge den. 

Held og lykke med det!

Anmeld

23. oktober 2011

Zibi_84

Nina Amelia skriver:

Vi startede med en SleeBee til vores datter men blev nødt til at gå over til Voksi da hun slet ikke kunne ligge i andedun. Hun kogte fuldstændig op ligegyldigt hvad vi gav hende på i den, og om det var med den ene eller begge dyner. Og det nytter ikke noget at hun er badet i sved for så bliver hun kold..
Vi er så skiftet over til Voksi da hun er super god til bomuld (sommerdyne) og uld (vinterdyne) og ligger også i en ulddragt frem for de vatterede dragter. 

Så for os var Voksien det rigtige valg (og alle pengene værd) pga. andedun vs. uld men mon ikke det ville være smartest at teste Sleebee'en først så i ikke går ud og kaster dyre domme efter en løsning der måske ikke fungerer? 

Den eneste måske, væsentlige forskel er at Sleebee'en fylder ret meget i barnevognen med begge dyner (vinter) frem for Voksiens ulddyne.. Men det kommer igen også an på hvor stort barnet er og hvor længe h*n skal bruge den. 

Held og lykke med det!

Okay. Det giver et godt indtryk af forskellen. Min søn er generalt en varm dreng, så det kan da godt være at han får det varmt. Men du har ret i at i nok hellere skal starte ud med den billige udgave. Tusind takmfor tippet

Anmeld

23. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

Zibi_84 skriver:

Vi har både den alm voksi og voksi urban.

Frederic brugte sin voksi med bæreplade, inden vi tog hjem fra sygehus. Vi havde ingen lift til ham, købte blot en lækker voksi.

Elsker voksi'en....

Den's forskellige måder at bindes på; baby - sommer - vinter - alm barne mm. Den lækre sommerdyne og den rene uld dyne, der er holder ham varm.

Syntes slee bee er klumret med sine 2 dyner til vinter (ved ikke om der er ændret siden) og kan umuligt være sundt for en blød ryg, som nyfødte har. Ved godt at der er mange der har slee bee og at deres barn ikke har taget skade.

Vi er blot voksi fan herhjemme.

Anmeld

23. oktober 2011

Camulla

Zibi_84 skriver:

Vi har en Voksi og er super glade for den. Har ingen erfaringer med SleeBee'n, men vi valgte Voksien pga. fyldet deri. Vi havde hørt at det skulle være så meget bedre for barnet end alle de andre der findes og det ville vi bare ikke gå på kompromis med. Det er alt hvad jeg ved  

Anmeld

23. oktober 2011

_-Kathrine-_

Vi er meget glade for voksi... Købte den bla pga uld, som er varmeregulerende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.