33+1 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

anynom

Taget i betragtning af, at jeg var tæt på at gå i fødsel 27+4, så synes jeg det er sejt at kunne ligge et billede op af maven 33+1 =D =D Vægten siger plus 11 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

B&J

hold op hvor er det sejt at du er kommet så langt når du var tæt på at gå i fødsel.. og sikke en super flot mave den sidder bare såå flot på dig

og 11kg er jo ingen ting

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

JulieWH skriver:

Taget i betragtning af, at jeg var tæt på at gå i fødsel 27+4, så synes jeg det er sejt at kunne ligge et billede op af maven 33+1 =D =D Vægten siger plus 11 kg.

godt gået...! Er du kommet hjem igen?

Anmeld

23. oktober 2011

anynom

B&J skriver:

hold op hvor er det sejt at du er kommet så langt når du var tæt på at gå i fødsel.. og sikke en super flot mave den sidder bare såå flot på dig

og 11kg er jo ingen ting

Tusind tak!

Anmeld

23. oktober 2011

anynom

K&S skriver:

godt gået...! Er du kommet hjem igen?

Tak! =D

Havde "midlertidig udgang" i dag, måtte komme hjem et par timer - men på fredag bliver jeg officielt udskrevet! =D Glæder mig som et lille barn =D

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

JulieWH skriver:

Tak! =D

Havde "midlertidig udgang" i dag, måtte komme hjem et par timer - men på fredag bliver jeg officielt udskrevet! =D Glæder mig som et lille barn =D

Uh, det må være skønt at komme hjem et par timer og kan godt forstå, du glæder dig til fredag

Er du så, så langt henne at de ikke længere vil stoppe fødslen, hvis du skulle gå i gang?

Anmeld

23. oktober 2011

anynom

K&S skriver:

Uh, det må være skønt at komme hjem et par timer og kan godt forstå, du glæder dig til fredag

Er du så, så langt henne at de ikke længere vil stoppe fødslen, hvis du skulle gå i gang?

Altså allerede nu vil de ikke stoppe fødsel hvis det er, men når jeg rammer 34+0 (gør jeg lørdag), så er de ikke "forpligtede" til at holde mig i ro længere. Og så vil de hellere udskrive end beholde.

Generelt stopper man ikke fødsler efter uge 34, så jeg ville bare være en udgift for sygehuset hvis jeg blev.

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

JulieWH skriver:

Altså allerede nu vil de ikke stoppe fødsel hvis det er, men når jeg rammer 34+0 (gør jeg lørdag), så er de ikke "forpligtede" til at holde mig i ro længere. Og så vil de hellere udskrive end beholde.

Generelt stopper man ikke fødsler efter uge 34, så jeg ville bare være en udgift for sygehuset hvis jeg blev.

Aha, på den "ikke menneskelige men økonomiske måde"

Men det må være skønt at komme hjem i vante omgivelser, alt andet er bedre end et kedeligt hospital  

Anmeld

23. oktober 2011

anynom

K&S skriver:

Aha, på den "ikke menneskelige men økonomiske måde"

Men det må være skønt at komme hjem i vante omgivelser, alt andet er bedre end et kedeligt hospital  

Tjo, også på den menneskelige måde. Fra uge 34 er hendes lunger i teorien færdigudviklede og når jeg ovenikøbet har fået lungemodner, så skal hun nok klare sig på det punkt Og også på alle andre. Selvfølgelig er det stadig bedst hvis hun bliver inde 7 uger mere, men det er langt fra en katastrofe hvis hun kommer ud nu - og endnu mindre om en uge

Anmeld

24. oktober 2011

Nessie

Hvor ser du fin ud

Det er bare dejligt at høre at du alligevel har formået at holde hende i maven i så lang tid efter

Husk nu at holde dig godt i ro, når du er kommet hjem fra sygehuset. ikke noget med at støvsuge og gøre rent osv.
Sæt dig stille ned og nus med katten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.