Sex og højgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.495 visninger
8 svar
1 synes godt om
23. oktober 2011

Jok123

Jeg går lige om få dage ind i 9. måned, og fødslen nærmer sig jo derfor.

Sagen er den at min kæreste ikke rigtig tænder på den gravide mave, og de andre ting som jo også naturligt sker med kroppen. Det er også helt okay, for jeg synes egentlig heller ik selv at det er skide sexet. Det har jo så resulteret i at vi self. ikke har så meget sex som vi plejer. Det sker vel ca en enkelt gang på 14 dage, og det passer mig helt fint, da jeg heller ik synes følelsen er den samme, som den var før graviditeten. Jeg prøver så vidt muligt at tilfredsstille min kæreste på andre måder.

Mit spørgsmål er nu: Hvad gør I andre højgravide? Har I lige så meget sex som før, eller er det også droslet lidt ned samtidig med at maven er vokset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

twinny

min sexlyst forsvandt helt.. Min kæreste var stadigvæk konstant liderlig og synes overhovedet ikk min mave var usexet...

Men det blev sjældent, da min  lyst var væk.. for jeg synes selv jeg var vildt usexet...  

Så var der heldigvis andre måder at tilfreds ham på...

Anmeld

23. oktober 2011

DitteFisk

Man synes jo nok ikke altid selv man er vildt sexet når man bliver stor og kluntet så det er vel meget naturligt.

Det fik mig til at tænke på noget, min bror og hans kæreste har lige fået baby, og de havde ikke sex det sidste stykke tid fordi min bror ikke turde! Simpelthen fordi de havde været på fødegangen på et tidspunkt, babyen var "sat i stilling" og så sagde jordmoderen, at hun næsten kunne røre babys hoved, så mon ikke ha kom ud inden længe... Så ville min svigerinde gerne knalde, fordi det havde hun hørt kan fremprovokere fødslen, men det turde min bror ikke, for hvis jordemoderen næsten kunne mærke babyens hoved med en finger, så var han bange for at give den hjerneskade!

Anmeld

23. oktober 2011

B&J

vi havde lige så meget sex som vi plejer ind til jeg gik ind i månede 9 der var det sku for hårdt for knæ og hofter osv og var helt død bagefter

Anmeld

23. oktober 2011

Moms

Hej

Jeg har haft 3 forskellige perioder under min graviditet indtil videre.

Lige da jeg var blevet gravid, steg min lyst helt vildt. Der var liv og glade dage. Manden var lykkelig  også jeg selvfølgelig.

Så blev det lidt mindre i en lang periode og nu her tilsidst - vel fra 3. timester startede, er min lyst stilnet af. Vi kan sagtens have sex, men det er vel på niveau med før graviditeten.

Jeg føler mig heller slet ikke sexet mere og manden siger, at han nu også glæder sig til jeg har en normal mave igen.

Vi klarer maven ved at jeg ligger på siden og han lidt bagved og op over. Det går fint og så ser han jo heller ikke maven

Moms

Anmeld

23. oktober 2011

twinny

Gigl skriver:

Man synes jo nok ikke altid selv man er vildt sexet når man bliver stor og kluntet så det er vel meget naturligt.

Det fik mig til at tænke på noget, min bror og hans kæreste har lige fået baby, og de havde ikke sex det sidste stykke tid fordi min bror ikke turde! Simpelthen fordi de havde været på fødegangen på et tidspunkt, babyen var "sat i stilling" og så sagde jordmoderen, at hun næsten kunne røre babys hoved, så mon ikke ha kom ud inden længe... Så ville min svigerinde gerne knalde, fordi det havde hun hørt kan fremprovokere fødslen, men det turde min bror ikke, for hvis jordemoderen næsten kunne mærke babyens hoved med en finger, så var han bange for at give den hjerneskade!

hahahahhaha.. hvor er han sød....

Anmeld

23. oktober 2011

Mor Christa

Jok123 skriver:

Sagen er den at min kæreste ikke rigtig tænder på den gravide mave, og de andre ting som jo også naturligt sker med kroppen. Det er også helt okay, for jeg synes egentlig heller ik selv at det er skide sexet. Det har jo så resulteret i at vi self. ikke har så meget sex som vi plejer. Det sker vel ca en enkelt gang på 14 dage, og det passer mig helt fint, da jeg heller ik synes følelsen er den samme, som den var før graviditeten. Jeg prøver så vidt muligt at tilfredsstille min kæreste på andre måder.

Mit spørgsmål er nu: Hvad gør I andre højgravide? Har I lige så meget sex som før, eller er det også droslet lidt ned samtidig med at maven er vokset?

Hos os havde vi stadig masser af sex! Lige indtil dagen før jeg fødte.. vi havde faktisk mere sex end vi plejede at have - det var vidst min skyld kunne slet ikke styre mig da jeg var gravid..
Men det hang også sammen med, at maven slet ikke generede min kæreste, men da jeg havde en KÆMPE mave på, der lå vi jo heller ikke ligefrem i missionærstilling ;P Så fandt vi på nogle stillinger, hvor maven ikke lå i vejen.
men nope - der har aldrig været problemer på den front herhjemme, heldigvis :0)

Anmeld

23. oktober 2011

Aagaard

Jok123 skriver:

Vi havde måske sex 3 gange de sidste 2 måneder, det var bøvlet og besværligt. Jeg syntes hurtigt at det kom til at gøre ondt.

Desuden så syntes jeg at meget af det jeg får ud af sex forsvandt - den nærhed og tætte kontakt man har med hinanden forsvant fordi maven heletiden var i vejen og vi ikke kunne komme helt tæt på hinanden. Jeg savnede at kunne holde ham helt tæt ind til mig.

Jeg har fra tid til anden givet ham et blowjob, det kan godt være ret hyggeligt syntes jeg og så bliver han jo så glad

Line

Anmeld

23. oktober 2011

Zelinasmor

Jok123 skriver:

Jeg er i uge 34 og kæresten og jeg har lige så meget sex som før jeg blev gravid. Han eeeeelsker min gravide mave og mine nye former. Så intet problem her. Min lyst er den samme som før også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.