Nisseøl - ville i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

maria_wlt

Jeg ville nok kun tage 1 glas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

K&S

AnnaKJ skriver:

Jeg har sådan lyst til en iskold nisseøl og sådan en har jeg tilfældigvis i køleskabet - men der er alkohol i (1,9%), ville i turde det 

Jeg er virkelig i tvivl om det er i orden at gøre 

Jeg er 4+4 idag. 

Min svigerinde har sværget til nisseøl gennem hendes graviditeter - ikke forstået på den måde at hun har drukket altid og uhæmmet - men når hun fik en trang en gang imellem (hun fik den gerne klokken **** om natten), så har hun taget en halv nisseøl

Anmeld

23. oktober 2011

AnnaK89

SilasMor skriver:

jeg kunne godt finde på det hvis jeg fik lysten
indrømmer gerne jeg GLÆDER mig til juleaften og nytårsaften for så skal mor her NYDE et glas rødvin (begge aftener), selvom jeg er gravid  

læger siger jo nu at en genstand om ugen slet ikke skader fosteret. mener faktisk at nogle læger ligefrem havde udtalt at sundhedsstyrelsens anbefalinger ang alkohol til gravide var lige hysterisk nok 

Og vil ikke tro at en nisse øl på 1.9% tæller som en hel genstand 

Snup du dig bare en Nisseøl, der sker ikke noget ved det

Super

Nej, der er så lidt i - men det er lige med om det nu også er rigtigt at gøre 

Synes det er lidt svært at finde ud af

Jeg har ikke tænkt mig at gøre det hver uge - men i aften har jeg virkelig lyst til en

Anmeld

23. oktober 2011

AnnaK89

Mi skriver:

Jeg er blevet anbefalet at drikke en juleøl om dagen, både på sygehuset og af sp. Det skulle fremme mælkeproduktionen. Jeg har ikke drukket en hver dag, men lige da jeg skulle igang med at amme, drak jeg en en gang imellem.

Okay, men nu er jeg jo gravid og ammer ikke 

Så ved ikke helt om det tæller på samme måde 

Anmeld

23. oktober 2011

Aagaard

AnnaKJ skriver:

Jeg har sådan lyst til en iskold nisseøl og sådan en har jeg tilfældigvis i køleskabet - men der er alkohol i (1,9%), ville i turde det 

Jeg er virkelig i tvivl om det er i orden at gøre 

Jeg er 4+4 idag. 

Jeg ville ikke gøre det mens fostret er så lille, der er så stor chance for at noget går galt så tidligt i forløbet.

Så jeg ville ikke turde!

Anmeld

23. oktober 2011

AnnaK89

K&S skriver:

Min svigerinde har sværget til nisseøl gennem hendes graviditeter - ikke forstået på den måde at hun har drukket altid og uhæmmet - men når hun fik en trang en gang imellem (hun fik den gerne klokken **** om natten), så har hun taget en halv nisseøl

Okay - jeg kan sagtens nøjes med en halv, så det gør jeg nok

Har bare lyst til den der søde smag

Anmeld

23. oktober 2011

Silas&Mille

AnnaKJ skriver:

Super

Nej, der er så lidt i - men det er lige med om det nu også er rigtigt at gøre 

Synes det er lidt svært at finde ud af

Jeg har ikke tænkt mig at gøre det hver uge - men i aften har jeg virkelig lyst til en

Jep det kan være rigtig svært at finde ud at det hele når man er gravid. Jeg venter nummer to til februar og agter ikke skippe min rødvin til jul og nytår, tager altid et glas til maden for det hører sig til.

Gjorde det samme da jeg ventede Silas og der skete ikke noget

Nyd du bare det hele med rigtig god samvittighed

Anmeld

23. oktober 2011

Mother-love

Jeg ville gøre det.nu bryder jeg mig ikke om øl. Men da jeg ar gravid fik jeg sammenlagt 3-4 bailey. Og så længe det ikke er noget der sker tit og man ikke drikker mere end det så synes jeg ikke at det er noget at råbe op om

Anmeld

23. oktober 2011

Mi

AnnaKJ skriver:

Okay, men nu er jeg jo gravid og ammer ikke 

Så ved ikke helt om det tæller på samme måde 

Åh for søren, den var lige smuttet for mig.

Jamen drik du bare en nisseøl.

Anmeld

23. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

SKÅL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.