Hvilken deodorant bruger i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Anonym trådstarter

under jeres graviditet ??
jeg spørger fordi min veninde ikke kan holde sin ud - hun brækker sig hvergang hun tager den på pga lugten, så hvilken bruger i ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

B&J

jeg brugte ikke deodrant jeg bruger nivea roll on

Anmeld

23. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

jeg spørger fordi min veninde ikke kan holde sin ud - hun brækker sig hvergang hun tager den på pga lugten, så hvilken bruger i ??

En uden parfume osv. Fra Levevis. Billig og kan købes i Føtex. 

Jeg sveder ikke så meget, så for mig er den fin nok. Jeg brugte før en fra Nivea, men den er desværre gået ud af produktion, så jeg har måtte finde en ny.

Sanex laver også en uden parfume etc. som også er ok. 

Anmeld

23. oktober 2011

twinny

neutral roll on....  kan ikk tåle andet... uden parabener og parfume...

Anmeld

23. oktober 2011

.....

Anonym skriver:

Nu er jeg/har ikke være gravid endnu..men ville en dag prøve Neutral deostick'en for at prøve en deo UDEN alle mulige stoffer i.. Men desværre synes jeg at den er dårlig .. Den dufter overhovedet ikke af noget, som selvfølgelig er en selvfølge når det er Neutral mærket..MEN man kommer virkelig hurtigt til at lugte af sit eget sved, og jeg er endda ikke én af dem som sveder meget Hmm..

Så Neutral deo'en kan ikke anbefaldes..

Anmeld

23. oktober 2011

sne190810

Urtekram laver en som virkelig ikke dufter/lugter af noget. Overhoved!

Jeg ved den findes i Irma.

Anmeld

23. oktober 2011

FruStolpe

Jeg har altid også under min graviditet brugt Rexona  

Carina

Anmeld

23. oktober 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

Er ikke gravid, men er ret sikker på at jeg vil bruge de samme til den tid. Er ikke så hysterisk mht. parfume osv... Alting med måde

Men jeg bruger Rexona's anti perspirant den blå, grønne og lyserøde, og så bruger jeg en fra Dove Virker alle sammen super godt!! Har tendens til at svede en del... Men ikke med dem! ;P

Anmeld

23. oktober 2011

Sphynxlover

Jeg bruger rexona men nu kun fordi jeg ik har råd til dyre deo/parfumer og når sprøjter den på holder jeg vejret imens og løber efterfølgende ud af døren så jeg ikke når at brække mig (er gravid i 8 uge) haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.