December Tilbud:
Indtil d. 31. december 2011 har vi en dejlig varm tilbud til dig.
Hvis du køber en vugge + forhæng, + øko-sengetøj, så få du en
extra sæt økologisk sengetøj HELT GRATIS! (koster normalt DKK 589)
Klik her og shop nu: http://haenge-vugge.dk/Shop/
Hængevugger fra Kindekeklein
Hej, jeg vil lige fortælle jer, at der er en ny, økologisk og rigtig pæn hængevugge i Danmark. Efter stor succes i både Holland, Tyskland, Frankrig, Spanien, Italien og Sverige, kan Kindekekleins hængevugger nu også købes i Danmark.
Denne hængevugge adskiller sig fra de andre fordi:
Sov godt • Vuggens rolige og gyngende bevægelser gør at babyer, der sover i Kindekekleins hængevugger, hurtigere og lettere falder i søvn til gavn for både forældre og babyen.
Design • Kindekekleins vugger er originalt, hollandsk design og er håndlavede i Holland.
Mere end en hængevugge • Fås også som en fritstående vugge med ben, der gør at vuggen både kan hænge og stå.
En sundere vugge • Vuggerne er lavet af 100% økologisk og ubleget bomuld, linned, jute samt ubehandlet FSC asketræ uden brug af giftstoffer. Derfor er vuggen også astma- og allergivenlig, hvilket garanterer en sundere vugge for babyen. Nu også med 100% Økologisk sengetøj!
Hæng den, hvor du vil • Vuggen kan hænges fra både loftet, på et stativ eller fra væggen med Kindekekleins hængegren.
Personligt præg • Gør vuggen personlig ved at vælge mellem forhæng i syv forskellige farver, som sørger for trygge og behagelige omgivelser til din baby.
Med plads til to • Vuggen fås også som tvillingevugge med to separate madrasser og en aftagelig skillevæg.
Sikkerhed • Kindekekleins hængevugger lever op til den europæiske NEN-EN 1130 sikkerhedsstandard.
Eksklusiv • Vores vugger er håndlavede og masseproduceres ikke. Derfor får du en unik vugge i den bedste kvalitet.
En god pris • Kindekekleins hængevugger inkl. madrassen med betræk i økologisk bomuld kan købes i vores internetbutik fra ned til 1260 kr.
Hvis du har noget spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte mig (mine kontaktoplysninger findes på www.haenge-vugge.dk)!
Bedste hilsener
Piroska Erhardt