Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mussen2 skriver: Tillykke, nu bliverer der kortere og kortere til du skal se din prins. Jeg selv er på vej i uge 26, men synes bare tiden går så langsom pt.. de første 20 uger fløj afsted og nu går tiden bare LANGSOM.
Tillykke, nu bliverer der kortere og kortere til du skal se din prins.
Jeg selv er på vej i uge 26, men synes bare tiden går så langsom pt.. de første 20 uger fløj afsted og nu går tiden bare LANGSOM.
Det synes jeg rigtig mange siger.. altså at når de er over uge 20 så går tiden næsten i stå... Men det er nok bare at nyde hver uge.. vi kommer jo nok til at savne maverne lidt når bebs kommer ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: FANTASTISK!! 34+ er nu heller ikke skidt. Så kan bebs klare sig uden lungemodner osv. hvis den skulle komme før tid. Pænt fedt.
FANTASTISK!!
34+ er nu heller ikke skidt. Så kan bebs klare sig uden lungemodner osv. hvis den skulle komme før tid. Pænt fedt.
Det gør bebs heller ikke, for jeg har en aftale om at jeg snart skal se mavsen igen
Mira0911 skriver: Det er så dejligt at nå denne milepæl... Tillykke smukke...
Det er så dejligt at nå denne milepæl... Tillykke smukke...
tak sveske, ja helt igennem fantastisk at nå hertil
Chalala85 skriver: Det gør bebs heller ikke, for jeg har en aftale om at jeg snart skal se mavsen igen
Nu talte jeg om din lækse . Baby kommer mellem 37+ og 40+0. Det jeg helt sikker på. Spørg mig ikke hvorfor. Du skal nok nå at se min 1 meter mave igen. Haha, en meter!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Nu talte jeg om din lækse . Baby kommer mellem 37+ og 40+0. Det jeg helt sikker på. Spørg mig ikke hvorfor. Du skal nok nå at se min 1 meter mave igen. Haha, en meter!
Aaahh okay haha Jeg glæder mig til at se 1m maven og glæder mig til at se indholdet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128