Bare et lille forslag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

grinny

Jeg har længe tænkt på om vi ikke kunne få en kategori til vores kæledyr? Jeg skriver tit om dem og det er der også mange andre der gør, men den ender altid i "ordet er frit"..

Ved ikke om det kan lade sig gøre eller om der er nok indlæg til det, synes bare det kunne være smart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Mor til Mike

grinny skriver:

Jeg har længe tænkt på om vi ikke kunne få en kategori til vores kæledyr? Jeg skriver tit om dem og det er der også mange andre der gør, men den ender altid i "ordet er frit"..

Ved ikke om det kan lade sig gøre eller om der er nok indlæg til det, synes bare det kunne være smart

Anmeld

23. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

grinny skriver:

Anmeld

23. oktober 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
grinny skriver:

Vi er ikke så glade for at oprette alt for mange kategorier, for der er nemlig så mange i forvejen 

Men jeg vil med glæde bringe det videre, og så skal vi tage det op til overvejelse 

Mvh. Carina - moderator

Anmeld

23. oktober 2011

Frk.Nissen

23. oktober 2011

grinny

Carina1977 skriver:

Vi er ikke så glade for at oprette alt for mange kategorier, for der er nemlig så mange i forvejen 

Men jeg vil med glæde bringe det videre, og så skal vi tage det op til overvejelse 

Mvh. Carina - moderator

Det var også det jeg tænkte lidt på, men at du tager den videre er jeg rigtig glad for

Anmeld

23. oktober 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
grinny skriver:

Det var også det jeg tænkte lidt på, men at du tager den videre er jeg rigtig glad for

Anmeld

24. oktober 2011

Nessie

Det var da en god idé

Anmeld

26. oktober 2011

Moderator

26. oktober 2011

grinny

Zafir skriver:

Nu er den kommet:

Dus med dyrene...

https://www.baby.dk/debat/435pi1/dus-med-dyrene/emn er.aspx

Ej hvor er det bare super

Og tak for det utrolig hurtige arbejde  I sgu seje 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.