kan ikke holde til det mere...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Mizz-sommer

åh....

hvor er det bare træls at man ikke kan så meget mere

var i skoven i dag sammen med familien få at nyde det her skønne vejr

og jeg havde glædet mig så meget til at komme ud og få røde kinder

- men så da vi havde gået ca 1 km til 1,5 så blev jeg forpuset og fik en plukve. også kunne jeg ikke gå så hurtig..

- vi blev overhalet af et ægtepar på 80 smiler

men vi kunne ikke anet end at grine af det..

men hvor er det da godt nok surt at man ikke kan så meget mere ... og synes bare der er lang tid inu til han kommer til verden.. 7 uger i dag plus minus..

så kan lige holde til at gå lidt rundt ind i byen og op og handle også hjem med bene oppe og slappe af...  også når jeg rejser mig igen så har jeg sq ondt...  ( det skide bækken. men er glad få jeg har fået det så sent i graviditen...! )

god søndag til jer allesammen og nyd det her skønne dejlig efterårsvejr :d  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Henriette Aaby

Mizz-sommer skriver:

åh....

- men så da vi havde gået ca 1 km til 1,5 så blev jeg forpuset og fik en plukve. også kunne jeg ikke gå så hurtig..

men hvor er det da godt nok surt at man ikke kan så meget mere ... og synes bare der er lang tid inu til han kommer til verden.. 7 uger i dag plus minus..

så kan lige holde til at gå lidt rundt ind i byen og op og handle også hjem med bene oppe og slappe af...  også når jeg rejser mig igen så har jeg sq ondt...  ( det skide bækken. men er glad få jeg har fået det så sent i graviditen...! )

Hvor jeg føler med dig... Jeg har det på samme måde. Og ja det er mega KEDELIGT! Men det er "kun" 7-8 uger og så har vi vores krop tilbage

Anmeld

24. oktober 2011

Københavnermor

Mizz-sommer skriver:

åh....

Åhhh, hvor kunne jeg bare have oprettet det indlæg...

Føler mig efterhånden som en stor ko der vralter rundt.  Har ondt over det hele efter minimal bevægelse... Jeg GLÆDER mig til at få min krop tilbage!!!!!!

Jeg føler mig så ynkelig, når jeg må bede manden eller veninderne om at sætte farten ned når vi går ture (eller bare når vi er i netto, prust), eller når jeg bliver nød til at tage et hvil.. Tænk at man kan være så besværet når man i en ung og frejdig alder af 23 år er gravid i 3. trimester.. TRIST! 

Men anyways, det er lys for enden af tunnelen og sikke en belønning der venter os.. 

Anmeld

24. oktober 2011

Mizz-sommer

Henriette Aaby skriver:

Hvor jeg føler med dig... Jeg har det på samme måde. Og ja det er mega KEDELIGT! Men det er "kun" 7-8 uger og så har vi vores krop tilbage

jah det er bare dejligt :d

kan næsten ikke vente..

glæder mig til at jeg kan vende mig igen og løb o.s.v.

hvornår er du sat til?

Anmeld

24. oktober 2011

Mizz-sommer

MedRogn skriver:

Åhhh, hvor kunne jeg bare have oprettet det indlæg...

Føler mig efterhånden som en stor ko der vralter rundt.  Har ondt over det hele efter minimal bevægelse... Jeg GLÆDER mig til at få min krop tilbage!!!!!!

Jeg føler mig så ynkelig, når jeg må bede manden eller veninderne om at sætte farten ned når vi går ture (eller bare når vi er i netto, prust), eller når jeg bliver nød til at tage et hvil.. Tænk at man kan være så besværet når man i en ung og frejdig alder af 23 år er gravid i 3. trimester.. TRIST! 

Men anyways, det er lys for enden af tunnelen og sikke en belønning der venter os.. 

hej :d

åh... sådan har jeg det også selv.. føler mig som en på 80 nogen gang..!

- og ddet med at få manden til at hjælp med strømperne, når man har rigtig ondt..

og meget træls når man skal ha en pause og bed ander om at tag det med ro..

- og når ikke alle forstår det. ( min bonusdatter&nbsp hun forstår det ikke altid også siger jeg bare til hinde at jeg kunne købe ti kg kartoffler og binde rundt om hindes mave så kan hun ca se hvordan jeg har det

jah jeg glæder mig også helt vildt kan ikke vente til om 7 uger plus minus..

Anmeld

24. oktober 2011

Henriette Aaby

Mizz-sommer skriver:

jah det er bare dejligt :d

kan næsten ikke vente..

glæder mig til at jeg kan vende mig igen og løb o.s.v.

hvornår er du sat til?

Jeg er sat til d. 18 dec. Men har lige været ved læge i dag og skal til en vægtskanning, for at være sikker på at den lille ikke bliver for stor. Så jeg regner med at blive sat igang omkring termin.

Hvornår er det du har termin?

Anmeld

24. oktober 2011

Mizz-sommer

Henriette Aaby skriver:

Jeg er sat til d. 18 dec. Men har lige været ved læge i dag og skal til en vægtskanning, for at være sikker på at den lille ikke bliver for stor. Så jeg regner med at blive sat igang omkring termin.

Hvornår er det du har termin?

og tillykke :d

jeg ér sat til den 12 dec.

men er nervøs få bettemand følger sin egen kurve.. han vejer lidt over to kg nu og er ca 44 cm lang

men det bliver da spænden når du skal til lægen..

skal til lægen den 3 er spændt på hvor meget han har taget på D.

Anmeld

24. oktober 2011

Henriette Aaby

Mizz-sommer skriver:

og tillykke :d

jeg ér sat til den 12 dec.

men er nervøs få bettemand følger sin egen kurve.. han vejer lidt over to kg nu og er ca 44 cm lang

men det bliver da spænden når du skal til lægen..

skal til lægen den 3 er spændt på hvor meget han har taget på D.

Ja det er skønt at følge de små pus, de er bare så tætte i vores hjerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.