dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg har fået tilbudt en oplevelse gratis (det siger ikke så lidt i vores MEGET stramme budget)

Problemet ligger i, at det først starter i aften kl. 20 og vi vil først være hjemme igen kl. 22.00 og det er jo skolestart for sønnen i morgen!!

What to do?

Skal jeg tage ham afsted til en "sen" efterårsferie oplevelse og lade ham komme noget senere i seng end vanligt, eller skal jeg takke nej til oplevelsen og putte ham kl. 2000 som han plejer så jeg sikre mig at han er frisk når han møder i skole imorgen tidlig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Kay

det er jo så sjeldent det sker... jeg ville nok vælge at gøre en undtagelse med senge tid denne ene gang og tage asted... 

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det er jo så sjeldent det sker... jeg ville nok vælge at gøre en undtagelse med senge tid denne ene gang og tage asted... 

det er også det jeg tænker, men så tænker jeg alligevel at det måske i forvejen er svært at skulle så tidligt op i morgen her efter ferien.. Ikke at han har sovet sååå længe i ferien. men klokken er da blevet 8-9 stykker.

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

Anonym skriver:

det er også det jeg tænker, men så tænker jeg alligevel at det måske i forvejen er svært at skulle så tidligt op i morgen her efter ferien.. Ikke at han har sovet sååå længe i ferien. men klokken er da blevet 8-9 stykker.

han er vel også så gammel at han selv kan tage valget??

at han får afvide at i kan gøre det at tage afsted... men at han skal vide at han skal tidligt op dagen efter... ?? så han er forberedt på at det bliver op og i gang uden brok mandag morgen??

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

han er vel også så gammel at han selv kan tage valget??

at han får afvide at i kan gøre det at tage afsted... men at han skal vide at han skal tidligt op dagen efter... ?? så han er forberedt på at det bliver op og i gang uden brok mandag morgen??

Nejd et synes jeg ikke helt han er. Som 7 årig kan man ikke helt overskue konsekvensen af lysten når det handler om noget han rigtig gerne vil.

Han vil klart sige JA der bliver ingen problemer, men i morgen er jo en ganske anden sag.

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

Anonym skriver:

d et synes jeg ikke helt han er. Som 7 årig kan man ikke helt overskue konsekvensen af lysten når det handler om noget han rigtig gerne vil.

Han vil klart sige JA der bliver ingen problemer, men i morgen er jo en ganske anden sag.

altså de 7 årrige jeg har kendt ville godt kunne det... de skulle bare mindes om det om morgnen... men det er jo forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.