Hjælp!!! Er i 6 + 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

HeidiW86

Halløj derude..Har virkelig brug for hjælp, har siden torsdag sidste uge kastet alt op hvad jeg har spist og har prøvet alt, kiks tørt brød, vand, saftevand det hele kommer op og har konstant kvalme.. Hvis jeg render for meget rundt blir jeg dårlig og skal kaste op!! Har i nogen gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Emily2012<3

HeidiW86 skriver:

Halløj derude..Har virkelig brug for hjælp, har siden torsdag sidste uge kastet alt op hvad jeg har spist og har prøvet alt, kiks tørt brød, vand, saftevand det hele kommer op og har konstant kvalme.. Hvis jeg render for meget rundt blir jeg dårlig og skal kaste op!! Har i nogen gode råd??

Jeg fandt aldrig det trick der gjorde jeg ikke kastede op..

Jeg spiste saltstænger og synes det hjalp en smule..

Anmeld

23. oktober 2011

HeidiW86

Kunne være jeg skulle prøve det, hvor lang tid gik du sådan!?? Har det så skidt for drikker normalt 2 liter vand om dagen.. Men i øjeblikket kan jeg intet få ned!

Anmeld

23. oktober 2011

Emily2012<3

HeidiW86 skriver:

Kunne være jeg skulle prøve det, hvor lang tid gik du sådan!?? Har det så skidt for drikker normalt 2 liter vand om dagen.. Men i øjeblikket kan jeg intet få ned!

Jeg havde det faktisk sådan indtil uge 14-15 ca.. Jeg kastede op hver dag og hele tiden.. Jeg blev sygemeldt i en del tid, og til sidst så blev jeg indlagt da jeg kastede op, op til 10-15-20 gange om dagen.. Og derefter har jeg kastet op 4 gange.. Og jeg er i uge 23 nu..

Hvis dit er meget slemt så synes jeg du skal banke i bordet ved din læge og bede om akupunktur, eller få drop med saltvand, for  det fik jeg og jeg er sikker på det hjalp..

Anmeld

23. oktober 2011

HeidiW86

Puha lyder da godt nok ikke rart med dig, sååå slemt er det ikke.. Eller kaster ikke op fordi der hverken kommer mad eller drikke ned!! Men mange tak for dit svar.. Må ringe og snakke med lægen imorgen .. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.