sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

mamiolvi

bruger jeres små poder sut og hvilen sutter bruger i? jeg kan ikke rigtig få simone til at tage sut, vil bare så gerne hun kunne bruge sut engang imellem i stedet for min pat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

SaNiNa

Naia bruger sut ikke lige så meget som hende bror gjore den gang.

Naia har svært ved at få rigtig fat på den, så her der trækker vi lige sutten lidt frem og tilbag mens vi holder den på plads.

og vi bruger Avent til begge to.

Har i prøvet med en andens slags sut det kan nemlig være hun ikke kan lide den for sutten har.

Anmeld

23. oktober 2011

maryjane

mamiolvi skriver:

bruger jeres små poder sut og hvilen sutter bruger i? jeg kan ikke rigtig få simone til at tage sut, vil bare så gerne hun kunne bruge sut engang imellem i stedet for min pat..

Vores bruger de billigste sutter fra Bilka, de andre gider hun ikke. Det tog også lidt tit at lære. KÆÆÆÆÆÆÆMPE suttebehov, hehe.

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Vi bruger MAM og sutter fra føtex... 

Anmeld

23. oktober 2011

Kofoed.

Vi bruger nuk sutter. Startede med pegion men de var for små til hende.

Anmeld

23. oktober 2011

morpåthurø

Vi har givet Marius sut fra 2 dag.Han har et kæmpe suttebehov og mine babser kan ikkke holde til det.

Vi bruger "mam" sutter- han tager dem fint men har faktisk heller ikke prøvet andre.

Anmeld

24. oktober 2011

lykkelige-mor

mamiolvi skriver:

Betinna bruger sut, men ikke ret meget i nu. vi bruger nuk sutter da det er de eneste hun gider.

Anmeld

24. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Det skifter lidt  Nogle gange vil han gerne tage den og andre gange ikke. Jeg tror egentlig ikke han kommer til at bruge den specielt meget. 

Det er forresten Avent sutter Jeg har også prøvet med Pigeon - men dem vil han slet ikke

Anmeld

24. oktober 2011

HeidiØ

Vores William har også enormt suttebehov - og han tog den lige da SP prøvede at gi ham den da han var 6 dage gammel.. der var det en pigeon, men nu gider han kun MAM - de minder nok lidt om mine ammebrikker

Anmeld

25. oktober 2011

Sifling

Vores Jolan eeeelsker sin sut, som han bare har sutted løs på siden 3. Dag Han har også et kæmpe sutte behov, og sutter på stort set alt hvad han får i munden Vi bruger avent sutter og har engang prøvet pigeon, men det var ikke nogen succes.. tror den var for lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.