Jeg bliver sur frustreret og tænker lad os lige trække den 5 min mere
Amningen her er kørt helt skævt den sidste uge.
Ammer hver 2 time i dag timerne ammer til nat kl 23 så vågner hun ved en 3-4 tiden hvor hun så lige spises af og får tør numse sover til en 6-7 stykker hvor dagen så begynder igen.
Problemet ligger bare i jeg slet ikke kan få lagt en glad pige til om det så kun er 30 min siden hun sidst har spist så bliver hun tosset de første 30 sek går fint hvor hun søger men hun tager bare ikke fat selvom mælken løber ind i munden på hende og så går helvede løs i alt fra 10-30 min før hun endelig tager fat og spiser.
Det tager virkelig hårdt på mig at skulle have den kamp så mange gang i løbet af en dag, hun bliver lige så stiv som et bræt og lige så rød i hovede som en over moden tomat.
Det vil være et kæmpe nedelag
for mig at skulle begynd på flasken og droppe amningen. men kan bare heller ikke min dejlig datter er så ked af det så mange gange i løbet af dagen. Det er jo slet ikke holdbart for nogen af os, det eneste positive jeg kan finde ved flasken er at så kan jeg sove om natten i weekenderne og manden kan tage tjansen der.
Ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her nok bare lige have lidt ud af hovede. så tak fordi du gad læse med her til.
Anmeld