Kan bare ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

SaNiNa

Jeg bliver sur frustreret og tænker lad os lige trække den 5 min mere

Amningen her er kørt helt skævt den sidste uge.

Ammer hver 2 time i dag timerne ammer til nat kl 23 så vågner hun ved en 3-4 tiden hvor hun så lige spises af og får tør numse sover til en 6-7 stykker hvor dagen så begynder igen.

Problemet ligger bare i jeg slet ikke kan få lagt en glad pige til om det så kun er 30 min siden hun sidst har spist så bliver hun tosset de første 30 sek går fint hvor hun søger men hun tager bare ikke fat selvom mælken løber ind i munden på hende og så går helvede løs i alt fra 10-30 min før hun endelig tager fat og spiser.

Det tager virkelig hårdt på mig at skulle have den kamp så mange gang i løbet af en dag, hun bliver lige så stiv som et bræt og lige så rød i hovede som en over moden tomat.

Det vil være et kæmpe nedelag for mig at skulle begynd på flasken og droppe amningen. men kan bare heller ikke min dejlig datter er så ked af det så mange gange i løbet af dagen. Det er jo slet ikke holdbart for nogen af os, det eneste positive jeg kan finde ved flasken er at så kan jeg sove om natten i weekenderne og manden kan tage tjansen der.

Ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her nok bare lige have lidt ud af hovede. så tak fordi du gad læse med her til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Kofoed.

Kender følesen. Hvad med en mellem vej? Du malker ud og servere det til hende? så for hun den "gode" mælk og u evt spille med "opstarts mad bølv", plus manden kan tage hende i weekenden, så skal du bare malke ud lige inden du går i seng og det første når du vågner igen...

Det ville jeg have gjort, hvis nogen havde foreslået mig det i sin tid.

Anmeld

24. oktober 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Kender følesen. Hvad med en mellem vej? Du malker ud og servere det til hende? så for hun den "gode" mælk og u evt spille med "opstarts mad bølv", plus manden kan tage hende i weekenden, så skal du bare malke ud lige inden du går i seng og det første når du vågner igen...

Det ville jeg have gjort, hvis nogen havde foreslået mig det i sin tid.

Jeg ved slet ikke lige hvad jeg vil og ikke vil.

Nu de sidste 6 gang hun er blevet lagt til har der slet ikke været noget, det har taget 15min fra start til vi er færdige med at amme.

Men skal alligevel lige have en snak med min sp for lige at få det snakket igennem.

Ved virkelig ikke lige hvad der sker for Naia i de dag her

Anmeld

24. oktober 2011

Jemion

Er ked af at hører det går lidt skævt lige nu Har du overvejet ammebrikker ? Det hjalp mig super meget og lillemanden kunne meget bedre få fat

Anmeld

24. oktober 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Er ked af at hører det går lidt skævt lige nu Har du overvejet ammebrikker ? Det hjalp mig super meget og lillemanden kunne meget bedre få fat

Vi lagde ud med ammebrik da jeg hvade gode erfaring med den fra sidst.

Men nu har hun heldigvis været så let at lægge til de sidste 6 gang som manden siger jeg skulle bare lige have kontakt til min sp sådan var det også sidste gang hvor vi kom hjem fra ouh og amningen slet ikke kørte og mælken ikke var løbet til efter 4 dag. og efter ½ time tale med min sp i telefon løb mælken helt vildt.

Er ret sikker på hun kan trylle

Anmeld

24. oktober 2011

Jemion

Sanne og Nicklas skriver:

Vi lagde ud med ammebrik da jeg hvade gode erfaring med den fra sidst.

Men nu har hun heldigvis været så let at lægge til de sidste 6 gang som manden siger jeg skulle bare lige have kontakt til min sp sådan var det også sidste gang hvor vi kom hjem fra ouh og amningen slet ikke kørte og mælken ikke var løbet til efter 4 dag. og efter ½ time tale med min sp i telefon løb mælken helt vildt.

Er ret sikker på hun kan trylle

Årh hvor dejligt for jer

Anmeld

24. oktober 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Årh hvor dejligt for jer

Ja det har også hjulpet lidt på mit humør, men er sikker på at mine tanker for den kustige koma og at jeg ikke kunne trække vejret også spiller ind i de dag her.

Men håber da virkelig vi forsætter med hun bare tager fat igen

Anmeld

24. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Tja Naia er jo 5 uger i dag Mon ikke hun har gang i sit første tigerspring? Prøv at giv det nogle dage og se hvordan det går. Jeg håber ikke det kører helt skævt for jer. 

Det var i hvert fald bare lige en tanke der strejfede mig 

Anmeld

25. oktober 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Tja Naia er jo 5 uger i dag Mon ikke hun har gang i sit første tigerspring? Prøv at giv det nogle dage og se hvordan det går. Jeg håber ikke det kører helt skævt for jer. 

Det var i hvert fald bare lige en tanke der strejfede mig 

Snakkede med min sp igår og hun var næsten sikker på det var pga hendes forkølelse.

At hun følet hun ikke kunne trække vejret når hun kom ned at ligger og samtidig skulle lukke til rund om brystet.

I går og i dag går det meget bedre, nu hun bare ked af det hele tiden og vil ikke sove

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Snakkede med min sp igår og hun var næsten sikker på det var pga hendes forkølelse.

At hun følet hun ikke kunne trække vejret når hun kom ned at ligger og samtidig skulle lukke til rund om brystet.

I går og i dag går det meget bedre, nu hun bare ked af det hele tiden og vil ikke sove

Årh ja, det lyder meget logisk! Håber det snart har en ende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.