sidste arbejdsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

juni76

Så er det sidste arbejdsdag i morgen. Skal lige ha brugt mine 12 sidste feriedage,og der efter er det tid til barsel. Det bliver super skønt. Men det er også en mærkelig tanke,at man ik skal på job i rigtig lang tid...

Ha en herlig søndag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Københavnermor

Jeg kan kun sige...: SNYYYYYYYYD.....! 

Min sidste arbejdsdag er d. 16. november og jeg trænger efterhånden sååå meget til at komme på barsel.. Jeg synes der er læææænge til lige nu. 

Anmeld

23. oktober 2011

juni76

Jeg er også rigtig glad for jeg lige havde noget ferie. Ellers kunne jeg også først gå 10 nov.

Har du ik noget ferie tilbage du kan holde?

Anmeld

23. oktober 2011

Mizz-sommer

juni76 skriver:

Så er det sidste arbejdsdag i morgen. Skal lige ha brugt mine 12 sidste feriedage,og der efter er det tid til barsel. Det bliver super skønt. Men det er også en mærkelig tanke,at man ik skal på job i rigtig lang tid...

Ha en herlig søndag...

åh hvor dejlig

ja kender det alt få godt har gået hjemme de sidst 6 mdr ca.. så

troede aldrig jeg skulle sige det men man kommer til at savne at arbejde..( men det er vel bare ind til bettemand kommer.. så har man lidt mere at gi sig til.. :d )

men så er der ikke noget beder når man kommer på besøg, så er de så glad få at se en og man føler man slet ikke har vært væk

Anmeld

24. oktober 2011

Timmner

Jeg går på barsel den 11 november er min sidste dag glæder mig

Anmeld

26. oktober 2011

delimus

Havde sidste arbejdsdag i fredags, skal lige holde 3 ugers ferie inden barsel skønno.

Havde det træls med at holde nu, hovedet er ikke helt klar på det, men nøj hvor kroppen trænger.
Har også et arbejde der kun består af at stå og gå.
Føler allerede jeg har fået mit liv tilbage. Nu går det hele ikke ud på arbejde og sove længere :-)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.