32+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Henriette Aaby

Så er der kun 8 uger til termin. Det er bare så vildt!

Og jeg er mega utålmodig. Ikke at jeg vil have bebs ud nu, men glæder mig bare så meget til at møde Majas lillebror/søster.

Og ja jeg holder vægten stadig på + 10 kg, og det vil jeg arbejdet på ikke bliver til mere!!!

Jeg glæder mig rigtig meget til igen at kunne bevæge mig uden bækkensmerter, MEN kommer så meget til at savne at mærke den lille bevæge sig i maven. Dette bliver nemlig min sidste graviditet.

Tja en lille status herfra.

Mange hilsner

Henriette Mor til Maja 13 jan. 2009 og bebs 18. dec 2011

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Moms

Henriette Aaby skriver:

Så er der kun 8 uger til termin. Det er bare så vildt!

Og jeg er mega utålmodig. Ikke at jeg vil have bebs ud nu, men glæder mig bare så meget til at møde Majas lillebror/søster.

Og ja jeg holder vægten stadig på + 10 kg, og det vil jeg arbejdet på ikke bliver til mere!!!

Jeg glæder mig rigtig meget til igen at kunne bevæge mig uden bækkensmerter, MEN kommer så meget til at savne at mærke den lille bevæge sig i maven. Dette bliver nemlig min sidste graviditet.

Tja en lille status herfra.

Mange hilsner

Henriette Mor til Maja 13 jan. 2009 og bebs 18. dec 2011

Hej H

Jeg har ca lige så lang tid tilbage som dig.

Det er mit første barn.

Jeg har også de sidste dage gået og tænkt, at man nok kommer til at savne at mærke livet inden i. Det giver sådan en dejlig glæde og ro, mens når de først kommer ud, så kan det jo lige så godt være frustration og gråd.

Her er så stille nu :-) - og det bliver der ikke ved med at være.

Og så er det ret så mærkeligt at tænke på, at man bliver mor om 6-8 uger. Vildt!

Jeg er heller ikke utålmodig. Jeg nyder hver dag med ham i maven og er bare spændt på at se hvad han er for én og hvordan det skal gå.

Moms

Anmeld

23. oktober 2011

Henriette Aaby

Moms skriver:

Hej H

Jeg har ca lige så lang tid tilbage som dig.

Det er mit første barn.

Jeg har også de sidste dage gået og tænkt, at man nok kommer til at savne at mærke livet inden i. Det giver sådan en dejlig glæde og ro, mens når de først kommer ud, så kan det jo lige så godt være frustration og gråd.

Her er så stille nu :-) - og det bliver der ikke ved med at være.

Og så er det ret så mærkeligt at tænke på, at man bliver mor om 6-8 uger. Vildt!

Jeg er heller ikke utålmodig. Jeg nyder hver dag med ham i maven og er bare spændt på at se hvad han er for én og hvordan det skal gå.

Moms

Det er bare så stort at få sit første barn. Jeg har det stadig som om det var de mest magiske dage i mit liv, da min datter Maja kom til verden. Og det bliver bare bedre og bedre bare på en anden måde

Ja man oplever hele følelsesregistret når de små kommer, husker bl.a at jeg knuste en lampe, fordi hun ikke ville sove. Heldigvis var hun der ikke, så hun har ingen traumer der af Men vigtigst al den latter ja det er bare fantastisk.

Jeg ved ikke om dagene omkring fødslen bliver lige så magiske denne gang for det er jo prøvet, og vi har jo en der skal tages hensyn til også, men jeg ved at glæden og kærligheden bliver lige så stor Og ja jeg kan ikke vente...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.