Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: jubii så har jeg nået den første milepæl, er så gladGlæder mig til NF scanning på onsdag d 26 kl 9.30Er både super spændt men også nervøs.Her er lige det ugentlig mavebillede Der begynder at ske noget, og kan mærke toppen af min livmoder nu Kram Carina og baby
jubii så har jeg nået den første milepæl, er så gladGlæder mig til NF scanning på onsdag d 26 kl 9.30Er både super spændt men også nervøs.Her er lige det ugentlig mavebillede Der begynder at ske noget, og kan mærke toppen af min livmoder nu Kram Carina og baby
Du har en smuk mave
Pøj pøj til NF - det er så fantastisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HelenaJ skriver: Du har en smuk mave Pøj pøj til NF - det er så fantastisk
ihh tusinde takJeg ser også frem til det, og håber alt går efter planen
Kruse90 skriver: ihh tusinde takJeg ser også frem til det, og håber alt går efter planen
Er sikker på, at indholdet er lige så smukt
NF skal nok gå godt - det er jeg overbevist om..
Sikke en fin bule.. Synes det er ret tydeligt nu at der gemmer sig et lille guldgryn derinde
HelenaJ skriver: Er sikker på, at indholdet er lige så smukt NF skal nok gå godt - det er jeg overbevist om..
håber inderligt at du har retDen SKAL bare bare sund og rask og ligge derinde og hygge sig
Ayasmor skriver: Sikke en fin bule.. Synes det er ret tydeligt nu at der gemmer sig et lille guldgryn derinde
ihh tusinde tak søøde.Og tillykke med fødselsdagen. Håber du får en fantastisk dag
Ihhh sikke en smuk mave
Og tillykke med et veloverstået 1. trimester!
Kruse90 skriver: håber inderligt at du har retDen SKAL bare bare sund og rask og ligge derinde og hygge sig
Ja sådan tænker jeg også hver dag - bliv derinde .. Og vær sund og rask, lille skat
HelenaJ skriver: Ja sådan tænker jeg også hver dag - bliv derinde .. Og vær sund og rask, lille skat
ja lige præcis
Dejlig baby hule
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128