Væddemålet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

SjeBets

puha jeg har smidt ca 45 kg, for 2 år siden, har så vedligeholdt min vægt siden. men mangler stadig 20 kg ( mindst)  Ja jeg var HUGE ... nå men har sq kommet til at tage 4 kilo på hen over sommeren, så jeg gik i gang med at smide dem og gerne flere til. jeg skal IKKE være så fed igen. er stadig tyk, men til at leve med tyk for nu. Nå men så siger min , meget slanke, mand til mig, at han tror ikke jegkan nå at smide det som jeg havde planlagt inden jul, senere siger han at han vil gerne vædde om at jeg kan komme ned på hans vægt inden jul, hvis jeg taber skal jeg lave Hjerter i flødesovs til ham OG spise med ( wadder) hvis han taber giver han mig en Sony Ericsson Xperia Arc .. den vil jeg så gerne have 

Nå men på med vanten. jeg var på 89.8 da jeg startede for nogle uger siden, er nu på 85,9 og der er da nogle uger til jul, så håber da jeg når det, skal ned på eller under 78.7

Manden er 185 og vejer 78 -80 kg normalt

er selv 165 og vil gerne ned på 60 kg ca, det som jeg vejede da jeg mødte min datters far så der er stadig godt og vel 25 kg dertil. Men jeg tror på det. 

Nå men det jeg ville var bare sig .. Hep på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Stumpen

23. oktober 2011

eElak

SEJT - hep hep hep!!! 

Vi ligger samme sted vægtmæssigt - vejer selv 85,5 og skal nå ned på 76,7 inden nytår...

Jeg har dog ingen mand som har væddet med mig... Men har nogle veninder hvor vi har lavet en udfordring... Dog uden en præmie.. Min belønning er så shopping til Januar hvis jeg klarer det og en ny telefon... Er allerede ved at spare sammen  nu :-D 

Anmeld

23. oktober 2011

eElak

SEJT - hep hep hep!!! 

Vi ligger samme sted vægtmæssigt - vejer selv 85,5 og skal nå ned på 76,7 inden nytår...

Jeg har dog ingen mand som har væddet med mig... Men har nogle veninder hvor vi har lavet en udfordring... Dog uden en præmie.. Min belønning er så shopping til Januar hvis jeg klarer det og en ny telefon... Er allerede ved at spare sammen  nu :-D 

Anmeld

23. oktober 2011

Rosengreen

Hep hep!! Hvor er det sejt af dig! 

Glæder mig til at høre om du når det 

Anmeld

24. oktober 2011

Nessie

Gid man havde dit "gå-på-mod"

Jeg skal i hvert fald nok heppe på dig, så du kan få den telefon

Anmeld

30. oktober 2011

NadjaKoch

Jeg hepper på dig, og vil tilmed sige, at hvis du vil det her, så kan du sagtens!

Det er super super flot, at du allerede har tabt dig så meget - nu skal du bare finde den viljestyrke frem igen! Den tilfredsstillelse det giver at spise det chokolade, de chips, eller hvad det nu er, der i dit tilfælde gør det svært, hvor lang er den glæde? Er det ikke blot et nu og her behov, hvor tilfredsstillelsen lynhurtigt ryger over i ærgrelse? Hov, jeg håber ikke at jeg kommer til at lyde som én der ikke ved hvor svært det er - for det gør jeg. Har selv tabt 16 kg over sommeren, og vil gerne imellem 4-9 kg længere ned - og jeg er også røget ind i en periode hvor det bare er svært. Men jeg vil også gerne op på hesten igen, og gøre endnu en indsats.

Det der hjalp mig til at komme ordentligt igang, var at jeg læste Birgitte Nymanns Flad Mave (kan ikke lige huske om det er den eksakte titel), og jeg vurderede ud fra den, at jeg måske havde candida (google det). For at komme det til livs, var der nogle ting jeg skulle udelade fra min kost i 4 uger, og nej, det var ikke nemt. MEN, det der virkede for mig var, at jeg havde ikke den der sædvanlige diskussion med mig selv om, hvor vidt jeg skulle lade være med at spise det ene eller andet usunde, for det måtte jeg bare ikke (uden at skulle starte forfra på de 4 uger). De ting jeg måtte spise, kunne jeg til gengæld nærmest spise løs af. Jeg tabte 4 kg den første uge.

Pøj pøj til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.