Jeg hepper på dig, og vil tilmed sige, at hvis du vil det her, så kan du sagtens!
Det er super super flot, at du allerede har tabt dig så meget - nu skal du bare finde den viljestyrke frem igen! Den tilfredsstillelse det giver at spise det chokolade, de chips, eller hvad det nu er, der i dit tilfælde gør det svært, hvor lang er den glæde? Er det ikke blot et nu og her behov, hvor tilfredsstillelsen lynhurtigt ryger over i ærgrelse? Hov, jeg håber ikke at jeg kommer til at lyde som én der ikke ved hvor svært det er - for det gør jeg. Har selv tabt 16 kg over sommeren, og vil gerne imellem 4-9 kg længere ned - og jeg er også røget ind i en periode hvor det bare er svært. Men jeg vil også gerne op på hesten igen, og gøre endnu en indsats.
Det der hjalp mig til at komme ordentligt igang, var at jeg læste Birgitte Nymanns Flad Mave (kan ikke lige huske om det er den eksakte titel), og jeg vurderede ud fra den, at jeg måske havde candida (google det). For at komme det til livs, var der nogle ting jeg skulle udelade fra min kost i 4 uger, og nej, det var ikke nemt. MEN, det der virkede for mig var, at jeg havde ikke den der sædvanlige diskussion med mig selv om, hvor vidt jeg skulle lade være med at spise det ene eller andet usunde, for det måtte jeg bare ikke (uden at skulle starte forfra på de 4 uger). De ting jeg måtte spise, kunne jeg til gengæld nærmest spise løs af. Jeg tabte 4 kg den første uge.
Pøj pøj til dig!
Anmeld