MD skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Dietzel

Så har vi været til MD skanning i går.. Det var super dejligt, at se den lille igen.. Som vi fik af vide var en lille pige.. Alt var som det skulle være og fungerede rigtig fint. Hun lå dog i den lave ende af vægtskalaen, men indenfor normalen. 

Selvom vi fik af vide at det var indenfor normalen og at alt så fint ud, så må jeg ærligt indrømme, at jeg har tænkt en hel del på det.. Håber bare at hun kommer til at vokse derud af.. Skal til jordmoder på torsdag, så vil jeg lige høre hende om jeg evt. skal gøre noget anderledes.

Kat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Giraffen

Dietzel skriver:

Så har vi været til MD skanning i går.. Det var super dejligt, at se den lille igen.. Som vi fik af vide var en lille pige.. Alt var som det skulle være og fungerede rigtig fint. Hun lå dog i den lave ende af vægtskalaen, men indenfor normalen. 

Selvom vi fik af vide at det var indenfor normalen og at alt så fint ud, så må jeg ærligt indrømme, at jeg har tænkt en hel del på det.. Håber bare at hun kommer til at vokse derud af.. Skal til jordmoder på torsdag, så vil jeg lige høre hende om jeg evt. skal gøre noget anderledes.

Kat

Iih tillykke med den lille pige

kan godt forstå du bliver lidt nervøs, det ligger vel til hele mor-rollen men tror du ikke at du sagtens kan stole på at baby tar hvad baby skal bruge og at sygeplejerskerne har styr på sagerne ?

Anmeld

30. oktober 2011

Dietzel

Tak 

Det sagde jordmoderen også i torsdags, og hun mener at alt er super fint, men hun skal nok holde øje med os 

Anmeld

31. oktober 2011

<3

Dejligt alt var som det skal være

Anmeld

31. oktober 2011

MisMille

Tillykke med den lille pige  og godt det så fint ud..

Anmeld

1. november 2011

Dietzel

Tak :-) Det er super skønt at vide 

Anmeld

1. november 2011

Bullerfnis

Baby skal nok få hvad den har brug for, sålænge den ligger indenfor normalen er alt jo som det skal være!?

Dejligt at scanningen gik godt og dejligt med en lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.