indkøbshjælp...af lille hjelm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

raca

jeg får en lille niece snart... nå man tænker at shoppe en lille bitte hjelm til pigen.. men hvad er ind.. hvis vi bevæger os ud over de der basis alm hjelme.. jeg har tænkt på noget i den her stil.

lilla hue

men kan også se der har været sådan nogle her

er strik bedre eller hvad.. eller er begge huer helt umoderne.. og skal jeg hellere vælge en helt anden stil ala..

den her klassiske

eller den søde.. men vis upraktiske

så hvis i skulle købe en hue lidt ud over det sædvanlige bommulshjelme hvad ville i så købe... Meget gerne håndlavet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

De3Guldklumper

raca skriver:

jeg får en lille niece snart... nå man tænker at shoppe en lille bitte hjelm til pigen.. men hvad er ind.. hvis vi bevæger os ud over de der basis alm hjelme.. jeg har tænkt på noget i den her stil.

lilla hue

er strik bedre eller hvad.. eller er begge huer helt umoderne.. og skal jeg hellere vælge en helt anden stil ala..

den her klassiske

så hvis i skulle købe en hue lidt ud over det sædvanlige bommulshjelme hvad ville i så købe... Meget gerne håndlavet.

Jeg er helt klar til djævlehuen.. Begge mine unger har haft dem og de er så gode - og så ser ungerne bare lækre og dejlige ud i dem

Anmeld

22. oktober 2011

raca

Pylle3 skriver:

Jeg er helt klar til djævlehuen.. Begge mine unger har haft dem og de er så gode - og så ser ungerne bare lækre og dejlige ud i dem

det var også det jeg havde på fornemmelsen at strik var bedre til de helt små end syet...

men er lidt vil med patchwork huen, men har på fornemmelsen at den nok er lidt umoderne.. eller at retro på den måde ikke helt er.. tja.. hvad det var for 2-3 år siden.

Anmeld

22. oktober 2011

De3Guldklumper

raca skriver:

det var også det jeg havde på fornemmelsen at strik var bedre til de helt små end syet...

men er lidt vil med patchwork huen, men har på fornemmelsen at den nok er lidt umoderne.. eller at retro på den måde ikke helt er.. tja.. hvad det var for 2-3 år siden.

Den sidste er også rigtig rigtig sød men ganske upraktisk ifh. til et spædbarn

Den slags får de på lige efter fødslen - her hvor jeg har født - bare uden dutten på toppen og den rutcher rundt på hovedet af dem og dermed kan den hurtigt ryge op så den ikke dækker for ørerne som jo  egentlig er meningen

Anmeld

23. oktober 2011

Pigent

raca skriver:

lilla hue

den her klassiske

Her er der mange søde

http://www.smartkids.dk/tilbehoer/huer#currentCatalog=[category]&category=[1230]&pageSize=[45]&gender=[2]&price=[24,250]&offset=[65]&level=[1]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.