odder victory vs odder zip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.010 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

lillekylling

begrund gerne dem med erfaring..hvad vil i vælge..

begge vil være med x dream stel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

lucas<3

lillekylling skriver:

begrund gerne dem med erfaring..hvad vil i vælge..

begge vil være med x dream stel

Altså ligemeget ha du vælger, så har du en go vognJeg har en Odder zip på og den er jeg rigtig glad for..

Anmeld

23. oktober 2011

lillekylling

lucas<3 skriver:

Altså ligemeget ha du vælger, så har du en go vognJeg har en Odder zip på og den er jeg rigtig glad for..

Jaa jeg sad og kiggede..og det svært at finde en zip brugt..må holde øje hele tiden. men der rigtig mange victory brugt. pæne og med x dream stel. også tænkte jeg..er lynlåsen så vigtig men jeg synes den er skide smart med lynlås. og ikke mindst designet elsker jeg.

Anmeld

23. oktober 2011

lucas<3

lillekylling skriver:

Jaa jeg sad og kiggede..og det svært at finde en zip brugt..må holde øje hele tiden. men der rigtig mange victory brugt. pæne og med x dream stel. også tænkte jeg..er lynlåsen så vigtig men jeg synes den er skide smart med lynlås. og ikke mindst designet elsker jeg.

Jeg havde os kigget på den Victor men fandt zip til 4500 helt ny.. Men man kan være heldig og finde en zip til ingen penge.

Anmeld

23. oktober 2011

Dorthe1986

Jeg har en zip på det stel og jeg elsker den! Og tror aldrig jeg igen kan leve uden lynlåsen ej, men det er drøn smart! Men som lucas<3 skriver, ligemeget hvad du vælger får du en god vogn

Anmeld

23. oktober 2011

lillekylling

Dorthe1986 skriver:

Jeg har en zip på det stel og jeg elsker den! Og tror aldrig jeg igen kan leve uden lynlåsen ej, men det er drøn smart! Men som lucas<3 skriver, ligemeget hvad du vælger får du en god vogn

iihj. der var den igen den med lynlåsen..jeg må altså ha den så smiler..må holde øje med en brugt..

kan man egentlig købe stellet uden at købe vognen..

Anmeld

23. oktober 2011

Giraffen

lillekylling skriver:

iihj. der var den igen den med lynlåsen..jeg må altså ha den så smiler..må holde øje med en brugt..

jeg har lige været i samme situation som dig jeg brugte en del tid på at holde øje med guloggratis og dba og jeg har fundet, købt og fået vognen nu og den er fantastisk stand

Så jeg fik min odder zip på letvægtsstel med en god sjat tålmodighed og hurtig handlen så bare klø på, de er derude

Anmeld

23. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

lillekylling skriver:

Hvor bor du henne? Kan da se der er flere vogne på DBA og G&G 

Anmeld

23. oktober 2011

lillekylling

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor bor du henne? Kan da se der er flere vogne på DBA og G&G 

bor på sjælland.. men kigger også kun nu.. skal ikke købe nogen nu..

Anmeld

23. oktober 2011

lillekylling

Giraffen skriver:

jeg har lige været i samme situation som dig jeg brugte en del tid på at holde øje med guloggratis og dba og jeg har fundet, købt og fået vognen nu og den er fantastisk stand

Så jeg fik min odder zip på letvægtsstel med en god sjat tålmodighed og hurtig handlen så bare klø på, de er derude

hvad farver fik du i

ja det bliver vi simpelthen også nødt til..at holde øje..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.