Hvem får tilbudt tryghedsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Anonym trådstarter

Godaften de damer 

Sad og tænkte på hvem der egentlig får tilbudt tryghedsscanninger. Sagen er den at jeg i næste uge skal til lægetjek. Jeg blødte (kraftigt) da jeg var 4 uger henne, men testen her 7 uger henne er stadig positiv.. Vil jeg få det tilbudt, eller skal der mere til? 

Jeg går jo med mange tanker og tør ikke håbe på noget som helst endnu! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Nessie

Anonym skriver:

Godaften de damer 

Sad og tænkte på hvem der egentlig får tilbudt tryghedsscanninger. Sagen er den at jeg i næste uge skal til lægetjek. Jeg blødte (kraftigt) da jeg var 4 uger henne, men testen her 7 uger henne er stadig positiv.. Vil jeg få det tilbudt, eller skal der mere til? 

Jeg går jo med mange tanker og tør ikke håbe på noget som helst endnu! 

Jeg ved ikke om lægen ligefrem vil tilbyde det af sig slev, men synes i hvert fald at du skal tale med ham/hende om det.
Der er jo ellers forfærdelig længe at skulle gå og vente helt til NF-skanningen

Anmeld

22. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg ved ikke om lægen ligefrem vil tilbyde det af sig slev, men synes i hvert fald at du skal tale med ham/hende om det.
Der er jo ellers forfærdelig længe at skulle gå og vente helt til NF-skanningen

Har også tænkt mig at høre til det, for ja, der er lang tid til NF 

Ellers tror jeg selv jeg vil betale mig fra det..

Anmeld

22. oktober 2011

Nessie

Anonym skriver:

Har også tænkt mig at høre til det, for ja, der er lang tid til NF 

Ellers tror jeg selv jeg vil betale mig fra det..

Det ville jeg også gøre.

Hvis jeg bliver gravid igen, vil jeg også gerne have en tryghedsskanning i uge 7-8 stykker. (Har haft en MA, så en baby, og så en SA)

Hvis min læge ikke vil sende mig videre, vil vi selv betale. Ved MA blev det først opdaget i uge 12, og den var gået til omkring uge 8

Anmeld

22. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det ville jeg også gøre.

Hvis jeg bliver gravid igen, vil jeg også gerne have en tryghedsskanning i uge 7-8 stykker. (Har haft en MA, så en baby, og så en SA)

Hvis min læge ikke vil sende mig videre, vil vi selv betale. Ved MA blev det først opdaget i uge 12, og den var gået til omkring uge 8

Åhh nej da  Det er jo bare den store frygt at der er noget galt til NF! 

Så hellere betale sig fra en tidlig scanning. Det kan jeg godt forstå du vil med den historie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.