smerter i underliv og lænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Anonym trådstarter

er det normalt at have smerter i underlivet og i lænden i starten af graviditeten

jeg har det som rigtig slemme mens smerter... er helt bange for at der er noget galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

er det normalt at have smerter i underlivet og i lænden i starten af graviditeten

jeg har det som rigtig slemme mens smerter... er helt bange for at der er noget galt

Jeg havde slemme mens smerter i starten.. Blev indlagt, da lægerne mente at der måtte være noget galt. Men det var der altså ikke Har nok bare et sart underliv, der gør ondt når det skal give sig Og har hørt om mange efterhånden, der har slemme mens smerter i starten af graviditeten - helt uden, at der er noget galt

Stort tillykke med graviditeten!

Anmeld

22. oktober 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Jeg havde slemme mens smerter i starten.. Blev indlagt, da lægerne mente at der måtte være noget galt. Men det var der altså ikke Har nok bare et sart underliv, der gør ondt når det skal give sig Og har hørt om mange efterhånden, der har slemme mens smerter i starten af graviditeten - helt uden, at der er noget galt

Stort tillykke med graviditeten!

mener bare ikke at jeg havde så ondt med den første

men det er nok fortrængt

men led meget af opkast og kvalme sidst, og det er jeg sluppet for indtil videre.. weeehuuu

men nu må vi se, er kun 6+0.. hehe

Anmeld

22. oktober 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

mener bare ikke at jeg havde så ondt med den første

men det er nok fortrængt

men led meget af opkast og kvalme sidst, og det er jeg sluppet for indtil videre.. weeehuuu

men nu må vi se, er kun 6+0.. hehe

Hehe - jeg har skrevet ned, hvordan jeg havde det.. Har ikke født endnu - man har altså fuldstændig glemt hvordan jeg havde det! Det er kun fordi ejg sad og kiggede på det tidligere i dag, at jeg kom i tanke om, at jeg faktisk var temmelig skidt i starten hehe.

Men hver graviditet er jo forskellig Held og lykke med den lille spire! Håber du slipper for kvalmen!

Anmeld

22. oktober 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Hehe - jeg har skrevet ned, hvordan jeg havde det.. Har ikke født endnu - man har altså fuldstændig glemt hvordan jeg havde det! Det er kun fordi ejg sad og kiggede på det tidligere i dag, at jeg kom i tanke om, at jeg faktisk var temmelig skidt i starten hehe.

Men hver graviditet er jo forskellig Held og lykke med den lille spire! Håber du slipper for kvalmen!

det håber jeg sku også

for det er ikke til at holde ud.. hihi..

jo tak, jeg håber at tror på at alt går godt

ja man glemmer sku hurtigt... jeg skrev det desværre ikke ned..

Anmeld

22. oktober 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

det håber jeg sku også

for det er ikke til at holde ud.. hihi..

jo tak, jeg håber at tror på at alt går godt

ja man glemmer sku hurtigt... jeg skrev det desværre ikke ned..

Nej, kvalmen er SÅ træls at døje med. for at du går udenom den!

Hehe, nej jeg skrev det også kun ned fordi jeg kender en del, der intet husker fra deres graviditet. Så tænkte jeg at prøve at skrive lidt ned.. Det gik fint i starten - men det glider lidt ud i sandet.. Lige som det med at tage billeder af maven hehe.

Håber du får en dejlig graviditet! Igen, tillykke med den lille spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.