Tryghedsscanning i Nordjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.689 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

AnnaK89

Nogen der ved hvor man kan få lavet en tryghedsscanning i Nordjylland? 

Sådan fra uge 6-7 ca. 

Er virkelig nervøs denne gang - ved ikke rigtig hvorfor, da jeg egentlig ikke har en grund til det, men vil gerne bare være sikker på at der er liv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

louisevl

AnnaKJ skriver:

Sådan fra uge 6-7 ca. 

Er virkelig nervøs denne gang - ved ikke rigtig hvorfor, da jeg egentlig ikke har en grund til det, men vil gerne bare være sikker på at der er liv  

Hej

Jeg fik en scanning ved Bang og Hinge i Aalborg. Kan klart anbefale dem, de er simpelthen så søde og profesionelle.

Anmeld

25. oktober 2011

piadas

Jeg fik en kønsscanning hos Gaia i Hobro. Vi fik både billeder og en dvd med scanningen med. Vi gav kun kr. 600,- for det, hvorimod man skulle betale det dobbelte hos Bang & Hinge i Aalborg. Derfor valgte vi at køre til Hobro fremfor Aalborg.

Anmeld

26. oktober 2011

lotte-pigen

Jeg er også blevet scannet ved GAIA i Hobro. Det er et dejligt sted og jeg kan bestemt anbefale dem. Jeg gav 500 kr og var 6+0. Jeg fik kun billeder med hjem da der ikke var så meget at se. Men det kan de jo ikke gøre for.

Anmeld

26. oktober 2011

Nitz - <3 David

AnnaKJ skriver:

Sådan fra uge 6-7 ca. 

Har du snakket med lægen?
Jeg fik en trygheds scanning i uge 8. Men det var nok fordi jeg mistede første gang.. Hun henviste mig, og fik en tid samme dag..

Ellers prøv at kontakte Bang og Hinge. (www.bangoghinge.dk) de tager godt nok 600,- for en tidlig scanning ( uge 7-12 )
men de er super søde der inde.

Anmeld

26. oktober 2011

AnnaK89

Nitz - 27+ skriver:

Har du snakket med lægen?
Jeg fik en trygheds scanning i uge 8. Men det var nok fordi jeg mistede første gang.. Hun henviste mig, og fik en tid samme dag..

Ellers prøv at kontakte Bang og Hinge. ( www.bangoghinge.dk) de tager godt nok 600,- for en tidlig scanning ( uge 7-12 )
men de er super søde der inde.

Jeg skal have taget fostervandprøve eller moderkagebiopsi, mon så ikke de scanner der?

Anmeld

26. oktober 2011

Nitz - <3 David

AnnaKJ skriver:

Jeg skal have taget fostervandprøve eller moderkagebiopsi, mon så ikke de scanner der?

Puha det har jeg ingen ide om.. Men det kunne jeg da forestille mig.. At de lige tjekker foster..
Må man spørge hvorfor du skal have taget biopsi og fostervand prøve?

Anmeld

26. oktober 2011

AnnaK89

Nitz - 27+ skriver:

Puha det har jeg ingen ide om.. Men det kunne jeg da forestille mig.. At de lige tjekker foster..
Må man spørge hvorfor du skal have taget biopsi og fostervand prøve?

Fordi at vi har en handicappet datter i forvejen

Anmeld

26. oktober 2011

Nitz - <3 David

AnnaKJ skriver:

Fordi at vi har en handicappet datter i forvejen

Nåe okay..
Kan godt forstå din nervøsitet så..
For at alt er helt iorden..

Anmeld

26. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Har du fået svar på din BP idag ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.