stik og jag i undervognen - hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Anette&Sophia

nogen der kan fortælle mig det?
- de er faktisk lidt ubehagelige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Muffinmus

i starten ville jeg nok sige ligamenter, men i slutningen kan det være flere ting, f.eks nerver der bliver mast hvis babyen rykker bare en smule på hovedet, det kan gøre ret naller og stikke langt ned:-)

Anmeld

22. oktober 2011

Anette&Sophia

MariaE skriver:

i starten ville jeg nok sige ligamenter, men i slutningen kan det være flere ting, f.eks nerver der bliver mast hvis babyen rykker bare en smule på hovedet, det kan gøre ret naller og stikke langt ned:-)

Det er nok mere slutningen. hehe :p
men iih. det er ikke ret behagelige.

Anmeld

22. oktober 2011

Madam Blå

anetteb skriver:

nogen der kan fortælle mig det?
- de er faktisk lidt ubehagelige.

Jeg tror det må være babyen, der borer sig ned mod udgangen.. Har også døjet en del med det her de sidste uger.

Ellers sagde min jordemoder, at plukkeveer også kunne lave sådanne jag og sådan dernede.

Anmeld

22. oktober 2011

Anette&Sophia

Madam Blå skriver:

Jeg tror det må være babyen, der borer sig ned mod udgangen.. Har også døjet en del med det her de sidste uger.

Ellers sagde min jordemoder, at plukkeveer også kunne lave sådanne jag og sådan dernede.

okay tusind tak

Anmeld

22. oktober 2011

Madam Blå

anetteb skriver:

okay tusind tak

Tror det er meget normalt her i slutspurten Bilder jeg mig ind, i hvert fald

Det hele skal jo give sig osv dernede. Håber ikke du er for plaget af det. Men nøj det kan gøre ondt! Men for mig går det heldigvis nogenlunde hurtigt over igen

Anmeld

22. oktober 2011

Anette&Sophia

Madam Blå skriver:

Tror det er meget normalt her i slutspurten Bilder jeg mig ind, i hvert fald

Det hele skal jo give sig osv dernede. Håber ikke du er for plaget af det. Men nøj det kan gøre ondt! Men for mig går det heldigvis nogenlunde hurtigt over igen

Tænkte også at det havde noget at gøre med at det hele skal give sig, men de kan virkelig gøre ondt ja, de kommer og går som det passer dem, men når de er der kommer de sådan med jævne mellemrum.

Anmeld

22. oktober 2011

Madam Blå

anetteb skriver:

Tænkte også at det havde noget at gøre med at det hele skal give sig, men de kan virkelig gøre ondt ja, de kommer og går som det passer dem, men når de er der kommer de sådan med jævne mellemrum.

Ja, det kender jeg godt! Blev så snydt i nat... Vågnede af dem, og de blev ved med at komme med ca fem min imellem.. Men efter 45 min forsvandt det fuldstændig.. Øv! Ville da gerne have født selv, helt uden piller og alt muligt jo

Jeg bilder mig ind, at de modner mig lidt. SKal vi ikke bare sige, at det er det, de gør Så har vi ikke ondt forgæves

Anmeld

22. oktober 2011

Anette&Sophia

Madam Blå skriver:

Ja, det kender jeg godt! Blev så snydt i nat... Vågnede af dem, og de blev ved med at komme med ca fem min imellem.. Men efter 45 min forsvandt det fuldstændig.. Øv! Ville da gerne have født selv, helt uden piller og alt muligt jo

Jeg bilder mig ind, at de modner mig lidt. SKal vi ikke bare sige, at det er det, de gør Så har vi ikke ondt forgæves

haha. lige præcis!
nogle gange kan man godt komme i indbildsk fødsel, hvis man kan sige det sådan
det er så træls hvis der ligepludselig er rytme i plukkeveer eller anden form for mærkelige "smerter" i undervognen.

Anmeld

22. oktober 2011

Madam Blå

anetteb skriver:

haha. lige præcis!
nogle gange kan man godt komme i indbildsk fødsel, hvis man kan sige det sådan
det er så træls hvis der ligepludselig er rytme i plukkeveer eller anden form for mærkelige "smerter" i undervognen.

Ja, det er mega irriterende! Vil SÅ gerne føde af mig selv jo... Så går jo hele tiden og tænker over de mindste tegn på noget. Dumt - men kan ikke lade være Men jeg bliver bare så snydt.. Har rigtig ømme babser, og har dårlig mave. Straks tænker jeg - mon der sker noget i nat hahaha - det gør der jo ikke. Men jeg kan ikke lade være med at tænke det.

Men ja - det er så øv, når man lige begynder at tro, at der måske kunne ske noget.. Men ak - så stopper det igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.