Okker Gokker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.515 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

CamillaSoefelt

Halløj allesammen

Jeg har tænkt og købe en Okker Gokker dragt til Benjamin som han kan sove udenfor i.... Men kan se at man både kan få dem i fleece stof og i uld? Uld er vel det bedste og varmeste, eller hvordan tænker I? Og blir det FOR varmt?

Hjæææælp!!!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Sara.

Jeg synes at uld er det bedste!

(er også ved at købe uld undertøj til mine børn og har en lækker uld sovedragt til min søn).

Uld tempererer kroppen :-) sådan den holder sin varme, og hverken bliver for kold eller for varm.

Min datter havde da hun var helt lille en fleece dragt og hun blev helt våd nogen gange (hun er en meget varm pige). Så vi skiftede til uld og har brugt det siden

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

CamillaSoefelt skriver:

Halløj allesammen

Jeg har tænkt og købe en Okker Gokker dragt til Benjamin som han kan sove udenfor i.... Men kan se at man både kan få dem i fleece stof og i uld? Uld er vel det bedste og varmeste, eller hvordan tænker I? Og blir det FOR varmt?

Hjæææælp!!!

Kram

Jeg ville helt bestemt ikke købe fleece, det bliver hurtigt ALT for varmt og så er det nærmest umuligt at køle af igen.

Anmeld

23. oktober 2011

CamillaSoefelt

lærkes_mor skriver:

Jeg synes at uld er det bedste!

(er også ved at købe uld undertøj til mine børn og har en lækker uld sovedragt til min søn).

Uld tempererer kroppen :-) sådan den holder sin varme, og hverken bliver for kold eller for varm.

Min datter havde da hun var helt lille en fleece dragt og hun blev helt våd nogen gange (hun er en meget varm pige). Så vi skiftede til uld og har brugt det siden

Super , tak for svar. Vi hopper på ulden så:-)

Anmeld

23. oktober 2011

CamillaSoefelt

K&S skriver:

Jeg ville helt bestemt ikke købe fleece, det bliver hurtigt ALT for varmt og så er det nærmest umuligt at køle af igen.

Nå ja det da egentlig klart nu du siger det. Tak:-)!!

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

CamillaSoefelt skriver:

Nå ja det da egentlig klart nu du siger det. Tak:-)!!

Selv tak

Anmeld

23. oktober 2011

dorthemus

CamillaSoefelt skriver:

Halløj allesammen

Hjæææælp!!!

Kram

Uld er bedst...det er svedtransporterende, så barnet altid er tør og varm

Anmeld

23. oktober 2011

CamillaSoefelt

dorthemus skriver:

Uld er bedst...det er svedtransporterende, så barnet altid er tør og varm

Jeg hopper klart på ulden så:-)! Thanks:0)

Anmeld

23. oktober 2011

dorthemus

CamillaSoefelt skriver:

Jeg hopper klart på ulden så:-)! Thanks:0)

Velbekomme  Har selv købt den LÆKRESTE ulddragt til Runa fra Disana på www.spirevippen.dk

Anmeld

23. oktober 2011

Isabella_mor

CamillaSoefelt skriver:

Halløj allesammen

Hjæææælp!!!

Kram

uld er det bedste.. mange har misforsatået uld. men uld er faktisk smader godt for det hjælper barnet af med den overskydende varme og holder en god temperatur. og tilpasser sig barnets temp så det hverken bliver for koldt eller for varm, men tilpads.. 

villads har en uld elefanthue fra Okker Gokker (hvilket er et FANTASTISK GODT MÆRKE), og jeg har ALDRIG oplevet ham svede eller have det for varmt i den. og han har aldrig haft vådt hår eller noget som helst... 

så jeg vil KLART anbefale ULD...  det er nemlig lige tilpads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.