har i prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Josephinesmor

er gravid i uge 35+6, har idag plukveer næsten hele tiden.. men igen jeg kan næsten ikke gå da smerterne går ned i mine overlår... og det gør bare nuller naller.. hvad er det? en nerve der i klemme eller hvad?

det godt nok mit andet barn jeg venter.. men der jo ingen graviditer der ens og jeg må sige.. slet ikke den her gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Zelinasmor

Josephinesmor skriver:

er gravid i uge 35+6, har idag plukveer næsten hele tiden.. men igen jeg kan næsten ikke gå da smerterne går ned i mine overlår... og det gør bare nuller naller.. hvad er det? en nerve der i klemme eller hvad?

det godt nok mit andet barn jeg venter.. men der jo ingen graviditer der ens og jeg må sige.. slet ikke den her gang..

Jeg har de samme smerter (er i uge 34) og aner heller ikke hvad det er. Men ondt det gør det.

Anmeld

22. oktober 2011

Josephinesmor

xoxotasha skriver:

Jeg har de samme smerter (er i uge 34) og aner heller ikke hvad det er. Men ondt det gør det.

ja det virkelig forfærdeligt.. har prøvet at finde noget info.. men har ingen anelse hvad det er...

Anmeld

22. oktober 2011

Zelinasmor

Josephinesmor skriver:

ja det virkelig forfærdeligt.. har prøvet at finde noget info.. men har ingen anelse hvad det er...

Heller ikke her.  Og jeg har det både foran ned af lårene og bagpå. Det kan virkelig gøre NAS!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.