Opsigelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Klumpe-dumpe

Hvordan opsiger man PLUSmedlemsskabet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Klumpe-dumpe

22. oktober 2011

<3

Under profil er der en rubrik i højre side forneden hvor du går in d under abonnement eller lign. Derinde opsiger du Knus

Anmeld

22. oktober 2011

Klumpe-dumpe

mrs X skriver:

Under profil er der en rubrik i højre side forneden hvor du går in d under abonnement eller lign. Derinde opsiger du Knus

Desværre ikke :( Jeg kan i hvert fald ikke finde det du skriver....

knus.

Anmeld

22. oktober 2011

mariamiss6

Jeg ved det faktisk heller ikke. Så du må prøve at skrive direkte til Zafir, eller en anden fra staff...

Anmeld

22. oktober 2011

Klumpe-dumpe

mariamiss6 skriver:

Jeg ved det faktisk heller ikke. Så du må prøve at skrive direkte til Zafir, eller en anden fra staff...

Brugte faktisk rigtig lang tid igår på at tjekke div. betingelser osv osv osv ud, og igen i dag, men har intet kunne finde om opsigelse.

Nåh jeg skriver direkte til af madammerne, for det er jo slet ikke sikkert de ser den her tråd.

:)

Anmeld

22. oktober 2011

<3

Under ret profil også under plusfunktioner abonnement og der kan man opsige. Det gjorde jeg selv for kort tid siden Knus

Anmeld

22. oktober 2011

Caroline86

ude i venstre side er der en knap der hedder PLUS-FUNKTIONER, der kan du trykke på abonnement og opsige (det burde du i hvert fald kunne )

Anmeld

23. oktober 2011

Klumpe-dumpe

Caroline86 skriver:

ude i venstre side er der en knap der hedder PLUS-FUNKTIONER, der kan du trykke på abonnement og opsige (det burde du i hvert fald kunne )

Tak søde caroline

(zafir havde også skrevet)

Anmeld

23. oktober 2011

Caroline86

Lille fe skriver:

Tak søde caroline

(zafir havde også skrevet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.