Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.Håber i kan hjælpe.Hvad er vægten på kassen på en Odder OliviaOdder zip kassen vejer 6.5 eller sådan noget, og den er nemlig dejlig letVar lige i babysam i går for at prøve at pakke den sammen osv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er det ikke stellet der mest afgør vægten? Det der x-dream letvægtstel skulle veje betydeligt mindre end standardstellet:-)
FruRafn skriver: Er det ikke stellet der mest afgør vægten? Det der x-dream letvægtstel skulle veje betydeligt mindre end standardstellet:-)
jo Men der er også stor forskel på vægten på barnevognskassenHar fundet ud af det det vejer 800 gram mere, så det er ikke så slemtHar nemlig også kig på en Odder Olivia barnevogn Den er godt nok tre år gammel men ser ud som nyDen ligner en Odder Zip dog bare uden lynlåsen
Kruse90 skriver: jo Men der er også stor forskel på vægten på barnevognskassenHar fundet ud af det det vejer 800 gram mere, så det er ikke så slemtHar nemlig også kig på en Odder Olivia barnevogn Den er godt nok tre år gammel men ser ud som nyDen ligner en Odder Zip dog bare uden lynlåsen
ok, vidste jeg sket ikke, at der kunne være så stor forskel. Jeg vil også have en odder zip, når det bliver vores tur, med letvægtsstel
FruRafn skriver: ok, vidste jeg sket ikke, at der kunne være så stor forskel. Jeg vil også have en odder zip, når det bliver vores tur, med letvægtsstel
huha syntes bare den er så dyr
Kruse90 skriver: huha syntes bare den er så dyr
Det er den også, men lige med barnevognen vil vi ikke spare på noget, og i og med at vi jo venter med at starte behandling til min kæreste er færdig med sit speciale og har fået job, så er der jo også bedre råd til det
FruRafn skriver: Det er den også, men lige med barnevognen vil vi ikke spare på noget, og i og med at vi jo venter med at starte behandling til min kæreste er færdig med sit speciale og har fået job, så er der jo også bedre råd til det
Det har du helt ret i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128