hvordan fandt i tid til jer selv?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg har tit hørt, fra veninder. at det er fuldtidsjob at have en baby og at det hårdt, ingen tid til sig selv osv..

men hvordan gjorde i, hvilken syn har i på netop dette?. hvad gjorde i for stadig at have tid til jer selv og familien, dyrenene osv.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Jeg har tit hørt, fra veninder. at det er fuldtidsjob at have en baby og at det hårdt, ingen tid til sig selv osv..

men hvordan gjorde i, hvilken syn har i på netop dette?. hvad gjorde i for stadig at have tid til jer selv og familien, dyrenene osv.?

Jamen en ting er de kommer i seng kl 19-20 her de to små de to stor er kl 21-22 også nyder vi aften i vores seng hved tv fra kl 20 af. hveranden weekend har vi 4 børne den anden hveranden weekend 2 børn pt men af og til har vi den hel lille på nu 22 mdr passe hos sin faster og af og til er den stor jo også afsted i en wwekend. SÅ her syntes jeg aldrig det har været i problem.Fast rammer og af og til få dem passe.

Henriette

Med 4 børn på 22 mdr,5 år,10 år og 14 år.

Anmeld

22. oktober 2011

lycly

Anonym skriver:

Altså. Jeg blev tudet ørerne fulde af hvor slidt man bliver af at have en baby. At man ikke har tid til at komme i bad, spise, får ingen søvn osv. 

Nu fik jeg godt nok en nem baby, og selvfølgelig vågnede hun om natten osv. Men jeg kommer i bad hver eneste dag, og har gjort det lige siden jeg lå på barselsgangen. Jeg lægger make-up og glatter hår hver eneste dag. Tror det handler meget om at GIVE sig tid til det. At sætte sig for, at man VIL sgu se ordentlig ud, man VIL gå en tur med hunden eller hvad ved jeg  

Og ellers så udnyt det så snart farmand er hjemme til at tage lidt over. Brug her tiden på det DU har lyst til. Om det er at passe sine dyr, gå en tur osv. 

Anmeld

22. oktober 2011

Anonym trådstarter

Henriette Skjoldborg Jørgensen. skriver:

Jamen en ting er de kommer i seng kl 19-20 her de to små de to stor er kl 21-22 også nyder vi aften i vores seng hved tv fra kl 20 af. hveranden weekend har vi 4 børne den anden hveranden weekend 2 børn pt men af og til har vi den hel lille på nu 22 mdr passe hos sin faster og af og til er den stor jo også afsted i en wwekend. SÅ her syntes jeg aldrig det har været i problem.Fast rammer og af og til få dem passe.

Henriette

Med 4 børn på 22 mdr,5 år,10 år og 14 år.

Jaa jeg synes bar nogle gange at de får det til at lyde som en skræmme kampagne. hvis du forstå.

men vi har begge meget hjælpsomme forældre, som vil rive armene af hinanden for at komme til hjælpe..griner.

og det bar her hvor jeg tænker. er der virkelig så lidt tid til sig selv som de giver udtryk for..?

Anmeld

22. oktober 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Altså. Jeg blev tudet ørerne fulde af hvor slidt man bliver af at have en baby. At man ikke har tid til at komme i bad, spise, får ingen søvn osv. 

Nu fik jeg godt nok en nem baby, og selvfølgelig vågnede hun om natten osv. Men jeg kommer i bad hver eneste dag, og har gjort det lige siden jeg lå på barselsgangen. Jeg lægger make-up og glatter hår hver eneste dag. Tror det handler meget om at GIVE sig tid til det. At sætte sig for, at man VIL sgu se ordentlig ud, man VIL gå en tur med hunden eller hvad ved jeg  

Og ellers så udnyt det så snart farmand er hjemme til at tage lidt over. Brug her tiden på det DU har lyst til. Om det er at passe sine dyr, gå en tur osv. 

det nemlig præcist sådan jeg tænker.

jeg gider ikke ende med at gå med morgenhår hele tiden og rander under øjnene griner..og det synes jeg tit jeg ser. at folk går meget lidt op i deres tøj og hår osv.

jeg vil stadig gerne se godt ud, ordne mit hår og bruge make-up bagefter..

Anmeld

22. oktober 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg synes nogen gange det kan være svært at have tid til make up, hår osv. når hjemmet også skal passes.. Medmindre lillepigen sover I hvert fald, da hun var helt lille..

Nu er det lidt nemmere, når hun kan ligge for sig selv og lege, så kan man også gøre de ting, mens hun er vågen... men ja, som nogen har skrevet, så er det nok også et spørgsmål om, at GIDE det og tage sig tid til det...

Anmeld

22. oktober 2011

lycly

Anonym skriver:

det nemlig præcist sådan jeg tænker.

jeg gider ikke ende med at gå med morgenhår hele tiden og rander under øjnene griner..og det synes jeg tit jeg ser. at folk går meget lidt op i deres tøj og hår osv.

jeg vil stadig gerne se godt ud, ordne mit hår og bruge make-up bagefter..

Det ville jeg også, og det kan man altså sagtens hvis man vil. Selvfølgelig har man nogle dage med total mangel på overskud. Men det havde man jo også før man blev mor

Anmeld

22. oktober 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Det ville jeg også, og det kan man altså sagtens hvis man vil. Selvfølgelig har man nogle dage med total mangel på overskud. Men det havde man jo også før man blev mor

ja det har du ret i

jeg håber i hvert fald, uden at vide det. at jeg bliver sådan en der også kan  og gider finde tiden til mig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.