Socailfobi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej jeg skriver som anonym da der absolut ikke er nogen der ved jeg lider af socialfobi.

Jeg arbejder, men har planer som at starte på en uddannelse til januar. Men det kræver jeg på en eller anden måde slipper fri for min socialfobi. Da det jo ligesom kræver jeg skal sidde i klasse med en masse jeg ikke kender Men jeg vil simpelthen prøve! Har derfor lige kontaktet min læge med henblik på en samtale ang min angst, plus jeg skal til hypnotisør snart.

Men det jeg ville med dette, var om der er nogen som der lider af socialfobi der har gennemført en uddannelse eller overvundet angsten? "Kommet ud på den anden ende"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Laulund87

Hejsa

Jeg lider af socialfobi/angst.

Jeg er på førtidspension fordi det er så voldsomt så jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men opper den lige for dig i håb om noget hjælp Sejt at du vil kæmpe imod det

Anmeld

23. oktober 2011

BabyMus

Anonym skriver:

Hej jeg skriver som anonym da der absolut ikke er nogen der ved jeg lider af socialfobi.

Jeg arbejder, men har planer som at starte på en uddannelse til januar. Men det kræver jeg på en eller anden måde slipper fri for min socialfobi. Da det jo ligesom kræver jeg skal sidde i klasse med en masse jeg ikke kender Men jeg vil simpelthen prøve! Har derfor lige kontaktet min læge med henblik på en samtale ang min angst, plus jeg skal til hypnotisør snart.

Men det jeg ville med dette, var om der er nogen som der lider af socialfobi der har gennemført en uddannelse eller overvundet angsten? "Kommet ud på den anden ende"

Ville lige sige: FEDT at du gør noget ved det!! Det er helt sikkert det første skridt på vejen. (:

Jeg er heller ikke så god til at være social, men har også sprunget ud i at rejse med Dansk Studie Center til næste år, og så bliver jeg også nødt til at være åben for en masse nye mennesker, ting og oplevelser. (:

Held og lykke med det.

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hejsa

Jeg lider af socialfobi/angst.

Jeg er på førtidspension fordi det er så voldsomt så jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men opper den lige for dig i håb om noget hjælp Sejt at du vil kæmpe imod det

Sejt du tør stå frem Hvordan tog dine omgivelser det?

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Ville lige sige: FEDT at du gør noget ved det!! Det er helt sikkert det første skridt på vejen. (:

Jeg er heller ikke så god til at være social, men har også sprunget ud i at rejse med Dansk Studie Center til næste år, og så bliver jeg også nødt til at være åben for en masse nye mennesker, ting og oplevelser. (:

Held og lykke med det.

Ja det er det jeg tænker. Jeg må simpelthen slippe af med det! Det kan ikke være rigtig den fobi skal styre hele mit liv samt mine drømme 

Det da også godt gjordt af dig Håber virkelig for dig at det bliver en god oplevelse

Anmeld

23. oktober 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Sejt du tør stå frem Hvordan tog dine omgivelser det?

De fleste er meget forstående, men det er jo svært at sætte sig ind i. Især fordi jeg skjuler det ret godt.

Anmeld

23. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kom i behandling for det som 18 årig.

Jeg gik i 2. g og havde svært ved at gennemføre min uddannelse fordi jeg var angst for, at møde op på skolen.

Men jeg gennemførte både gymnasiet og efterfølgende en uddannelse og har ikke socialfobi mere.
Jeg bliver aldrig oversocial, men det er jo en anden snak.

Anmeld

23. oktober 2011

Mi

Jeg vil bare lige ønske dig god bedring, jeg håber at du kan få den hjælp du skal have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.