Nysgerrig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2008

Marco2

Hvad sker der lige på juli 07 på min-mave?? Tynen, BetteM m.fl. som har haft jeres gang derinde... hvad er der lige sket der??? Det er da gået helt amok derinde. Er der ikke lige en der kort kan ridse op?? Er sgu pisse nysgerrig, og jaa ja keder mig nok lidt her på sofaen....
Har under min graviditet sommetider bevæget mig derind. De havde en god uge-efter-uge feature derinde. Og sommetider var jeg lige inde og lure i terminsgruppen. Men tonen derinde er jo helt i hegnet.. Kom, make my day :D

AG - uden liv på en søndag åbenbart....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

sbs78

Ja jeg må også nok indrømme at jeg er ligt nysgerrig:P Kigger også lidt med en gang i mellem og har ikke helt fattet hvad der lige er sket.

Anmeld

2. marts 2008

birgittemarie

HAhahahahahHAHAHAHAhahahahaHAHA, AG 8D:D:))8D:)):D:))8D Hvor er det godt, dit billede!!! Det må vinde førstepræmien i den her uge...

Knus fra Birgitte

Anmeld

2. marts 2008

birgittemarie

Og nu var jeg så også lige inde at snage på siden :$ Selvom jeg burde lave tusind andre ting er jeg alligevel for nysgerrig til at lade sådan en anledning til at koncentrere mig om noget andet end opvask gå min lange næse forbi ;) Tror det handler om, at hun havde skrevet noget om, at hun ikke skulle ryge, tror du ikke?
Kh Birgitte

Anmeld

2. marts 2008

bette

åhh det er sørme en længere historie.. hehe.. men kan forsøge at gøre den kort.. men tror ikke det er forståeligt.. synes det er dybt barnligt..!1 men her kommer det;

der var en der havde lagt et billede ind med sin søn hvor han havde en sko i munden. han ville hellere have den i munden end på foden.. så var der en som lavede lidt sjov.. og en tredje person som ikke kunne klare joken (fodterpeaut) så hissede de sig total op.. og gik i flæsket på hinanden.
nå men så ville admin blande sig for at få ro på igen.. og det gjorde hun ved at slette nogle indlæg som var lige lovlig modbydlige..
så gik folk fuldstændig krasat.. og svinede admin til.. og sagde at det var for meget og bla bla. der var mange der gerne ville have lov til at lave mudderkastning derinde.
(var ikke selv med i debatten...holdte mig lidt på sidelinjen for ikke at få en klat mudder i mit fjæs også)
så kørte den ellers frem og tilbage.. og så endte det med at folk slettede deres profiler og oprettede et forum kun for dem, altså en lukket gruppe hvor andre ikke er velkomne. og hvor de kunne sige deres meninger osv. imellemtiden var andre folk fra de andre grupper begyndt at blande sig i problemet.. og det var der vist folk der ikke lige synes de skulle.. hmm

æhm... ja så var der jo ikke ret mange tilbage i juli gruppen og dem der så var tilbage blev ved med at skrive til hinanden.. så begynder folk fra den lukkede gruppe at skrive indlæg (selvom deres profil er slettet) om hvor latterlige vi var osv. istedet for at holde sig til den lukkede gruppe hvis det var det de ville.. så gik admin ind igen og slettede indlæg.. og så kørte den op igen..
og så var der også en som forsøgte at få lidt ro på derinde (som ikke havde været med i debatten) og hun blev så svinet total til.. og der var en der sagde at hun mobbede folk ud derfra.. og så videre, osv. osv..

håber den er til at forstå.. og selvfølgelig også at jeg har fanget det rigtige..
krammer:-)

Anmeld

2. marts 2008

Muffinmus

Laaaang diskution om sko der gik helt amok....for fanden de tøser er for meget..har endda været der siden dag 1 næsten. Men fortsætter da derinde selv om mage er skredet over til IGroups.
sko skal ikke på børnefødder og der var folk mere eller mindre enig i og det blev hende der havde købt skoene fornærmet over.
Rigtig drama>(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.