Hvor meget blødte I efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

modesty

Hejsa,

Jeg fødte i lørdags 40+4 en skøn dreng. Fantastisk fødsel. 

Nå, men jeg vil høre: De sagde på hospitalet at blødning der svarede til mere end menstruation var normalt de første par dage. Men nu er der gået en uge og jeg bløder altså stadig hvad der svarer til en kraftig menstruation.

Er det normalt???

På forhånd tak for svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Valle81

modesty skriver:

Hejsa,

Nå, men jeg vil høre: De sagde på hospitalet at blødning der svarede til mere end menstruation var normalt de første par dage. Men nu er der gået en uge og jeg bløder altså stadig hvad der svarer til en kraftig menstruation.

Er det normalt???

På forhånd tak for svar. 

Jeg har ved alle tre fødsler blødt i 3 uger, den første uge rigtig meget og meget klumpet og slimet - sorry for detaljerne.

Så har det værret stilnet af og så er det taget til igen, stilnet af taget til osv.

Er du meget aktiv??? Det sætter altså ekstra skub i blødningerne??? Husk at slappe af.

Du skal selvfølgelig være obs på det, og kontakt læge hvis ikke du synes det bliver bedre:0)

Anmeld

22. oktober 2011

modesty

Jeg er slet ikke aktiv, da jeg bristede ret meget. Men jeg har SP på mandag, så jeg tænker at jeg kan spørge hende, selvom det vist ikke lige er hendes ekspertise-område.

Anmeld

22. oktober 2011

Clisolka

modesty skriver:

Hejsa,

Er det normalt???

På forhånd tak for svar. 

Jeg blødte som en kraftig mens de første par dage og derefter var det som en normal. Jeg blødte i ca. 3 uger (jeg gik et aks) 

Anmeld

22. oktober 2011

lycly

modesty skriver:

Hejsa,

Er det normalt???

På forhånd tak for svar. 

Jeg blødte i næsten 8 uger efter min fødsel -ikke for at skræmme dig! Men bare for at sige at det er helt normalt

Anmeld

22. oktober 2011

Valle81

modesty skriver:

Jeg er slet ikke aktiv, da jeg bristede ret meget. Men jeg har SP på mandag, så jeg tænker at jeg kan spørge hende, selvom det vist ikke lige er hendes ekspertise-område.

Jo hun ved masser om det:0) De er jo uddannede sygeplejesker også:0)

Men hun spørger garanteret selv til det:0) Det har min Sp sjort ved alle besøg der i startet. De kommer en lille uge efter fødsle og så 14 dage efter igen:0) Og hun har spurgt til det begge gange.

Anmeld

22. oktober 2011

modesty

Valle81 skriver:

Jo hun ved masser om det:0) De er jo uddannede sygeplejesker også:0)

Men hun spørger garanteret selv til det:0) Det har min Sp sjort ved alle besøg der i startet. De kommer en lille uge efter fødsle og så 14 dage efter igen:0) Og hun har spurgt til det begge gange.

Super, så snakker jeg med hende om det på mandag, tak. 

Her i Kbh får man vist nok kun ét SP besøg - det er godt nok nærigt, heh.

Anmeld

24. oktober 2011

maria01

Hejsa!

Efter jeg have fået min datter, blødte jeg i 2,5 måned. Jeg havde fået klip under min fødsel fordi den gik så stærkt.

Tiden efter var bare elendig fordi jeg blødte så meget og hele tiden skulle vaske mig, for at kunne holde mig selv ud.. Men efter 2,5 måned begyndte jeg så at bløde kraftigt.

Det var så min "menstrution" mente lægen.. Efter nogle dage aftog det og stoppede først derefter fuldstændig med at bløde..

Så håber det går lidt nemmere denne gang..

Hilsen Maria 36+1 

Anmeld

24. oktober 2011

ano14316

modesty skriver:

Hejsa,

Er det normalt???

På forhånd tak for svar. 

yep det er helt normalt, så længe det er aftagende og ikke bliver mere...

til mig sagde de at der godt kunne gå 6-8 uger og jeg bløder også stadig og jeg fødte d. 8, nu svare det bare til en alm. mens

Anmeld

24. oktober 2011

emsaroto

jeg blødte uafbrudt i knap 5 uger efter fødslen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.