Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har fået spray tan og det er jo ganske glimernde, men jeg glemte at vaske hænderne What to do?
Jeg står og ska til bryllup om 3 timer....... HEILFE!!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
synes jeg engang har hørt noget om at gnide håndfladerne med citron, men du må absolut ikke hænge mig op på det for jeg aner INTET om det
Caroline86 skriver: synes jeg engang har hørt noget om at gnide håndfladerne med citron, men du må absolut ikke hænge mig op på det for jeg aner INTET om det
Jeg prøver - mange tak - har prøvet vaskepulver uden effekt.
Anonym skriver: Jeg prøver - mange tak - har prøvet vaskepulver uden effekt.
ellers kan man da få sådan noget tan-fjerner i matas, kan man ikke? Men det er måske lidt svært for dig at nå Synes bare jeg har set det dernede!
http://www.st-tropez.dk/15.htmVed ikke om produktet virker, eller hvor du bor. Men dette var mit bedste bud . Du kan se ved "forhandlere" hvor du kan købe produktet..
Anonym skriver: Jeg har fået spray tan og det er jo ganske glimernde, men jeg glemte at vaske hænderne What to do? Jeg står og ska til bryllup om 3 timer....... HEILFE!!!!!!
citron er også mit råd
Prop dine hænder i en skål med MEGET varmt vand! og så lad dem blive helt rynket af det, og så skrub dem med en svamp. Bagefter kan du evt tage make-up fjerner og gnubbe dem ind i det, hvis farven ikke er aftaget.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128