vi har fundet navne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Vidunderligeunger

Ja det er lige hvad vi har Pigenavne har vi hele tiden være enige om, lige fra inden jeg blev gravid.. og det er Juliane.. Drengenavnet derimod har vi bare været såååå uenige om.. Min kæreste har synes at Viggo og Frederik var nogle helt vild flotte navne, men de kunne jeg altså overhovedet ikke se.. jeg har været mest til Oscar eller Gustav.. hvor Oscar faktisk var det vi blev enige om, men så hørte vi lige navnet Holger, den anden dag.. og vupti, der var ingen tvivl.. Han skal helt sikkert hedde Holger.. hvis han altså ligner sådan en

Hvilke navne har I haft oppe at vende og har I fundet dem/det skal være??

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

GitteC78

Dejligt at I er blevet enig om navnene

Vi har overhovedet ikke snakket navne endnu, da vi ikke kan blive enige. Vi er dog blevet enig om at navnet skal være hemmeligt indtil h*n kommer til verden. Men jeg håber da at vi finder et navn vi begge kan li. Sidst tog det os flere mdr at blive enige om navnet.

Anmeld

22. oktober 2011

Vidunderligeunger

GitteC78 skriver:

Dejligt at I er blevet enig om navnene

Vi har overhovedet ikke snakket navne endnu, da vi ikke kan blive enige. Vi er dog blevet enig om at navnet skal være hemmeligt indtil h*n kommer til verden. Men jeg håber da at vi finder et navn vi begge kan li. Sidst tog det os flere mdr at blive enige om navnet.

og din søn hedder? det er noget sjovt noget med det navne-vælgen der... altså for nogen kan det vel blive helt umuligt? Jeg troede aldrig vi skulle finde et navn.. men vupti.. vi har flere pige navne (til hvis vi skulle få flere piger engang) men ingen drenge navne :/ 

Anmeld

22. oktober 2011

GitteC78

MAJ*MOR skriver:

og din søn hedder? det er noget sjovt noget med det navne-vælgen der... altså for nogen kan det vel blive helt umuligt? Jeg troede aldrig vi skulle finde et navn.. men vupti.. vi har flere pige navne (til hvis vi skulle få flere piger engang) men ingen drenge navne :/ 

Min søn hedder Daniel .

Det er altid nemmere at finde pige navne end drenge navne. Jeg ved ikke hvorfor, men der er bare meget sødere navne til piger, lidt lige som tøj til dem

Anmeld

22. oktober 2011

Vidunderligeunger

GitteC78 skriver:

Min søn hedder Daniel .

Det er altid nemmere at finde pige navne end drenge navne. Jeg ved ikke hvorfor, men der er bare meget sødere navne til piger, lidt lige som tøj til dem

ja det har du ret i.. jeg synes dog, at drengetøjet kommer god med efterhånden... der er nogle ret fede ting fra bl.a. mee too...

daniel er også et flo navn. det er bare brugt i vores familie

Anmeld

26. oktober 2011

Giraffen

MAJ*MOR skriver:

Ja det er lige hvad vi har Pigenavne har vi hele tiden være enige om, lige fra inden jeg blev gravid.. og det er Juliane.. Drengenavnet derimod har vi bare været såååå uenige om.. Min kæreste har synes at Viggo og Frederik var nogle helt vild flotte navne, men de kunne jeg altså overhovedet ikke se.. jeg har været mest til Oscar eller Gustav.. hvor Oscar faktisk var det vi blev enige om, men så hørte vi lige navnet Holger, den anden dag.. og vupti, der var ingen tvivl.. Han skal helt sikkert hedde Holger.. hvis han altså ligner sådan en

Hvilke navne har I haft oppe at vende og har I fundet dem/det skal være??

Knus..

hvor fedt at I har fundet navne Vi har besluttet os for Nina til en pige (efter min skønneste farmor) og Lukas til en dreng (det ville min kæreste gerne og jeg synes det er et sødt navn)

Så nu er vi bare spændte på MD og så må vi se hvad det blir og om vi ombestemmer os :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.