Hæmorider efter fødsel. Hvad kan man selv gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

ano14316

Anonym skriver:

Ih har ikke noget spejl. så skal jeg stå med rumpen i vejret til spejlet der er på badeværelset. 

du behøver heller ikke et spejl, jeg bruger ikke et, jeg sætter mig bare på wc'et og så smør jeg..  ikke noget avanceret i det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har ikke en gang smerter... synes jeg er underligt..

Havde heller ikk smerter i starten .. Men har nu haft det i en hel måned og det bliver ikk bedre .. Lægen gav mig salve som jeg smør med inden i og udpå .. Plus jeg drikker rigeligt og meget sundt mad skal man spise , salater og så videre .. Så jeg kæmpeeer dag for dag .. Skriger nærmest nogen gang når det sker på wc

Anmeld

22. oktober 2011

Anonym

Hvis den ikke gaar vaek af sig selv, tror jeg laegen skal vurdere hvad der skal ske med den.

Efter mit 2. barn fik jeg operereret en haemoride vaek. Og nej, det er ikke fedt at staa med numsen op i hovedet paa en laege, men naar det saa er gjort og smerterne er vaek efter operationen, har jeg aldrig igen maerket noget til hverken haemorider eller bloedninger ved "hr klump" (som en anden sagde ).

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg opdagede her til morgen at jeg har en hæmoride.. Fandt jeg ud af efter jeg blødte efter afleveringen af hr. klump.. 

Kan man selv gøre noget for at de går væk? Af madvare eller drikkelse? 

Hvordan pokker smøre man lige bagenden? 

Synes ikke det er fedt at skulle ned til lægen og vise min endetarm frem.. 

Det er lidt over en måned siden jeg fødte.

Har i nogle råd? 

Du har min dybeste medfølelse !! Det er bare SÅ væmmeligt! Håber du kommer dem til livs!!

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du har min dybeste medfølelse !! Det er bare SÅ væmmeligt! Håber du kommer dem til livs!!

Tak.. Men er meget i tvivl nu om det nu også er en hæmo.. For har mærket noget til det her resten af dagen..

Anmeld

23. oktober 2011

maria1988

jeg har dem nu og det gør så ondt nogen dage kan jeg ikke sidde på min røv eller noget det gør bare så ondt at jeg tuder

men jeg håber snart jeg bliver fri for dem igen men mit råd det er smørg det efter aftalen med lægen og HUSK det

og i mens du har det sid ikke på lædersofa/stol eller noget med læder og ellers læg et tæppe uder dig sid ikke på kolde ting eller uden for

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym skriver:

Jeg har slet ikke oplevet smerter, kun en træls og irriterende kløe. Det er måske meget forskelligt fra person til person med smerter? 

Jeg har det lige som dig.. Altså, ingen smerter kun kløe.

Men jeg gik nu til lægen med det, for han skulle alligevel glo derop, til 8 ugers undersøgelsen!!  Jeg fik noget creme og det hjælper med det samme. Dog kan du også bare bruge zink salve. Det virker også hos mig!!

Jeg putter bare en klat på fingeren, og smører hvor det svider... Ved ik om jeg rammer LIGE på krabbaten, men de er sq også lige meget,  bare det virker!!

Stine og Lisa.

Anmeld

14. august 2014

Linda31711

HemaPro Hæmorider behandling -  http://dk.hemapro.com Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

Anmeld

14. august 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg opdagede her til morgen at jeg har en hæmoride.. Fandt jeg ud af efter jeg blødte efter afleveringen af hr. klump.. 

Kan man selv gøre noget for at de går væk? Af madvare eller drikkelse? 

Hvordan pokker smøre man lige bagenden? 

Synes ikke det er fedt at skulle ned til lægen og vise min endetarm frem.. 

Det er lidt over en måned siden jeg fødte.

Har i nogle råd? 

Altså nu ved jeg ikke hvor slemt det er.

Men de gange hvor jeg feks har været gravid og haft dem, ringede jeg bare til lægen og han sendte stikpiller og salve på apoteket og det hjælper efter et par dage.

MEN efter fødslen af min sidste for 5 uger siden fik jeg 3 KÆMPE udvendige som hvirkelig var smertefulde, jeg gik en uge med dem hvor efter jeg gik til lægen som sendte mig ind og fik dem skåret væk med det samme.

Så det kommer også an på hvad grad de er

Anmeld

14. august 2014

Loan

Jeg fik en efter fødslen og der gik 10 dage før jeg kom af med nr 2 pga voldsomme smerter. Fik så en creme ved lægen som virkelig hjalp nærmest omgående og sikke en befrielse at kunne gå på toilet og gøre sit uden at skulle hyle af smerter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.