Er der nogen blanketter der skal udfyldes??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Chalala85

Hej piger,

Jeg mindes at der skulle udfyldes blanketter dengang jeg ventede Mikkel. Skal der stadig det og hvilke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Jeg mindes at der skulle udfyldes blanketter dengang jeg ventede Mikkel. Skal der stadig det og hvilke?

Yep.

Der skal udfyldes en fødselserklæring. Det skulle jordemoderen på hospitalet gerne klare for Jer, og det sker elektronisk. 

Så skal i udfylde en omsorgs og ansvarserklæring, som gør at i begge har forældremyndigheden over betten. 

Anmeld

22. oktober 2011

Chalala85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Yep.

Der skal udfyldes en fødselserklæring. Det skulle jordemoderen på hospitalet gerne klare for Jer, og det sker elektronisk. 

Så skal i udfylde en omsorgs og ansvarserklæring, som gør at i begge har forældremyndigheden over betten. 

Hvor finder man de erklæringer henne?

Anmeld

22. oktober 2011

Chalala85 skriver:

Hvor finder man de erklæringer henne?

Her:

https://www.personregistrering.dk

Anmeld

22. oktober 2011

Chalala85

Her:

https://www.personregistrering.dk

tak lækse Så var jeg ikke helt tabt bag en vogn selvom det er længe siden sidst hehe

Anmeld

22. oktober 2011

Chalala85 skriver:

tak lækse Så var jeg ikke helt tabt bag en vogn selvom det er længe siden sidst hehe

Hehe, tingene kan jo også ændre sig. Det med at Jordemoderen klarer fødselsanmeldelsen er vist fra 2010 af.  

Anmeld

22. oktober 2011

Chalala85

Hehe, tingene kan jo også ændre sig. Det med at Jordemoderen klarer fødselsanmeldelsen er vist fra 2010 af.  

Kan slet ikke huske vi selv lavede den.. noget siger mig vi udfyldte på hospitalet og så sørgede de for resten.. men ja pas hehe...

Hvornår skal den der omsorgsblanket være udfyldt?

Anmeld

22. oktober 2011

Mira0911

Chalala85 skriver:

Kan slet ikke huske vi selv lavede den.. noget siger mig vi udfyldte på hospitalet og så sørgede de for resten.. men ja pas hehe...

Aller senest 14 dage efter sønne er født og afleveres til præsten... 

Anmeld

22. oktober 2011

Chalala85 skriver:

14 dage efter fødslen. Jeg mener alle oplysninger står under de forskellige ting på den side jeg linkede til dig. 

Det skal nok passe at i udfyldte den og gav den videre. Nu sker det bare elektronisk. Meget smart! 

Anmeld

22. oktober 2011

Chalala85

Mira0911 skriver:

Aller senest 14 dage efter sønne er født og afleveres til præsten... 

Takker smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.