dumme læge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Koen.

Ved ikke hvor mange der læste mit indlæg om min dårlige NF skanning! Men blev rykket næsten 2 uger tilbage, hin skannede max 1 minut og sagde så jeg ikke var langt nok henne øhm jamen jeg så jo hjerteblink 7+2 og ifølge hendes beregninger har jeg jo så kun været 5+2 ca og det kan man jo ikke

Kontaktede min egen læge onsdag fordi jeg ikke kan få det til at passe og det kunne hun heller ikke så hun lovede at ringe tilbage samme dag, men nu har vi lørdag og jeg har stadig intet hørt

Så ved ikke om jeg er 11+0 eller 12+4 hvilket jo er rimelig vigtigt

Knus en forvirret Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Kruse90

Det er simpelthen for underligt.
HMm baby skal da bare være omkring de 6 cm til en NF scanning skal den ikke? eller?

Anmeld

23. oktober 2011

Camillee

synes det er noget mærkeligt no'et,
forstår det ikke helt? hvis i nu har set hjerteblink? hmm forstår så heller ikke at hun ikke har scannet længere for at være sikker på hendes mål ?

men baby har det godt?

Anmeld

23. oktober 2011

Koen.

Camillee skriver:

synes det er noget mærkeligt no'et,
forstår det ikke helt? hvis i nu har set hjerteblink? hmm forstår så heller ikke at hun ikke har scannet længere for at være sikker på hendes mål ?

men baby har det godt?

Jeg forstår det virkelig heller ikke på nogen måde vores egen læge kan skanne da hun har udstyret til det men det er ikke så proff som sygehuset, MEN der var ingen tvivl om at det var et blinkende hjerte vi så da jeg var 7+2!

Men ja baby hyggede sig perfekt derinde og sprællede lystigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.