tvillinger!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

majken andesen

puha fik af vide i går at jeg venter tvillinger..... jeg har fået sat termin til d 5 juni men skal nok regne med at føde noget før.....

det er for vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

pernillebh

Sort tillykke:-) blir spændende at følge dig :-) jeg har selv termin ca 26 juni

Anmeld

25. oktober 2011

MSM

Stort tillykke!!

Anmeld

30. oktober 2011

JonTri

Hvor vildt!!! Stort tillykke med det

Anmeld

6. november 2011

eliasogmor

majken andesen skriver:

puha fik af vide i går at jeg venter tvillinger..... jeg har fået sat termin til d 5 juni men skal nok regne med at føde noget før.....

det er for vildt

tillykke......

Anmeld

6. november 2011

LilleLene

eeej tillykke

folk joker også hele tiden med jeg skal have tvillinger, fordi min mave vokser og vokser

Anmeld

9. november 2011

lio

majken andesen skriver:

det er for vildt

synes også din mave allerede et lidt  stor... så havde faktisk tænkt det... tillykke og tillykke....

nu er jeg nysgerig, er du udelukkende glad ved tanken eller er det også lidt skræmmende at der kommer 2 på én gang?? ved ikke om du har barn i forevejen?? er bare rigtig nysgerig da min kæreste ønsker tvillinger og tanken skræmmer mig.

Anmeld

10. november 2011

majken andesen

tanken skræmmer mig meget.....

jeg har en datter i forvejen på 3 år ( hvad med hende)

hvad med min krop

hvad med pladsmangel

kan jeg gøre det godt nok hvis de vågner på forskellige tider hele tiden, de skal have mad sammen, hvordan....

alle de praktiske ting omkring det!!!!

men nu er jeg så småt ved at glæde mig, men det var ikke jubelglæde i starten....

men min mand har været glad hele tiden, men det er jo heller ikke dem der skal gå med dem hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.