Nye regler....my a...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

Stumpen

Så kom der i tirsdag nye regler om at ledige ikke skal sende de der 4 ansøgninger ud i ugen og weeee tænker Anja her, der er gravid og lige har sendt ansøgning ud på jobs der starter 1.april og jeg skal gå af på barsel 1 md. efter.. Jeg ringer så til bupl i dag for at forhøre mig om de nye regler og så længe der er 4 jobs inden for mit fag og begrænset område så skal jeg søge.....

Hvad så om en månede?? Skal jeg så søge jobs der starter den dag jeg skal gå på barsel?? Jeg kan slet ikke følge de regler....
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2009

st

Nej det er simpelthen også bare lige til at lukke op og S.... i. Bøvlede jo selv med det i sommers.

Jeppe går jo ogå ledig nu her, og han jublede som et lille barn, da han så at reglen var ophævet. Så kunne den stride socialrådgiver kun fortælle ham, at det ikke var ensnetydende med, at han slet ikke skulle søge. Der er jo ingen der søger tømrer for tiden, men han troede lige han var fredet.......

Knus.

Anmeld

8. februar 2009

Stumpen

st skriver:

Nej det er simpelthen også bare lige til at lukke op og S.... i. Bøvlede jo selv med det i sommers.

Jeppe går jo ogå ledig nu her, og han jublede som et lille barn, da han så at reglen var ophævet. Så kunne den stride socialrådgiver kun fortælle ham, at det ikke var ensnetydende med, at han slet ikke skulle søge. Der er jo ingen der søger tømrer for tiden, men han troede lige han var fredet.......

Knus.

Som jeg forstod det på BUPL så er reglerne ændret, så HVIS der er 4 jobs at søge inden for begrænset område så skal man søge ellers ikke..

Men det der egentlig undre mig mest lige nu er at om en månedstid skal jeg søge jobs der starter den dag den skal gå af på barsel som fastansat.. -som ledig skal jeg først gå fra 4 uger før... Men det vil jo sige at jeg til sidst skal søge jobs der starter efter at babyen er kommet ud, det forstår jeg ikke???? Det er da direkte stupid!! Kan forstå at jeg skal søge jobs til med jobstart indtil barselbegyndelse, men derefter?!?!
Anja -der synes det er dejligt du er tilbage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.