trille fra mave til ryg eller omvendt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

MelikkazMoar

hej piger..

hvornår gjorde jeres børn det?

Melikka (5mdr)har gjord det få gange men bliver hvergang så forskrækket og nogen gange ked..

er det noget de skal lære inden en bestemt alder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Maja_4000

Caroline trillede fra mave til ryg fra hun var 1 uge .. Fra ryg til mave var hun cirka 5½ måned

Det er vidst MEGET forskelligt  .. Mener der er en del debatter og afstemninger om det herinde (:

Anmeld

22. oktober 2011

Sitrani

MelikkazMoar skriver:

hej piger..

Melikka (5mdr)har gjord det få gange men bliver hvergang så forskrækket og nogen gange ked..

Min lille pige på knap 4 mdr triller ingen steder endnu, hverken til eller fra mave Men det kommer.. Synes også det er meget forskelligt hvornår de små kan det..

Men hun triller fra siden og om på ryggen! Men det er heller ikke lige så svært...

Anmeld

22. oktober 2011

Tona

MelikkazMoar skriver:

hej piger..

Amanda trillede fra ryg til mave da hun var 5 mdr. gammel og blev, som du også oplever, meget forskrækket i starten. Hun lærte først flere mdr senere at trille fra mave til ryg og det var træls for hver gang hun trillede om på maven lå hun og skreg af vrede fordi hun ikke kunne finde ud af at komme om på ryggen selv og når man så vendte hende gik der 2 sek og så trillede hun om på maven igen og sådan blev det ved og ved  

Jeg tror ikke at de skal lære det inden en bestemt alder som sådan. Børn udvikler sig meget forskelligt

Anmeld

22. oktober 2011

Mille82

Min nr 2 gjorde det 3 mdr gammel fra ryg til mave, men hun kravlede også som 5 mdr og en uge gammel. Nr 1 gjorde det først som 5 mdrs fra ryg til mave

Anmeld

22. oktober 2011

Chris86

Har har pigen 2-3 gange "væltet" fra maven til ryggen, helt ubevist er jeg ret sikker på...
Dog vender hun sig med det samme fra ryggen til maven, når vi ligger hende på tæppet... Hun gider ik så gerne ligge på ryggen, det keder hende...

Begge dele fra ca 3 mdr gammel af....

Anmeld

22. oktober 2011

Jeia

Det er meget forskelligt, hvornår de gør det. Mine trillede fra mave til ryg, da de var ca 2 mdr. Og fra ryg til mave da de var ca 5 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.