1 års undersøgelse- og 1. graviditetsundersøgelse.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ringede i dag tillægen og bestilte kombi tid, jeg er gravid igen

Synes det er svært at forholde sig til lige nu, min lille dreng bliver 1 år i november.

Synes både det er fantastisk  og vildt uoverskueligt. Barslen slutter først om et par uger, synes det er svært at komme på arbejde og fortæller at jeg snart smutter igen.

Andre der har været i samme situation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

babymus77

Næhh men havde en kollega som kom tilbage fra barsel, og som der var 10 uger henne:-)) Det tog vi alle godt imod;-)) Så stort tillykke ;-))

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak :-)

Anmeld

22. oktober 2011

Nessie

Tillykke med den nye graviditet  

Har desværre ikke prøvet det, da jeg aborterede. Min søn var da 8 mdr.

Arbejdspladsen kan jo heldigvis ikke gøre så meget andet end at sige nå, og tillykke  de ved jo at det er hvad der kan ske, og der er jo ikke rigtigt noget at gøre ved det

Anmeld

22. oktober 2011

CamiRon

Ringede i dag tillægen og bestilte kombi tid, jeg er gravid igen

Synes det er svært at forholde sig til lige nu, min lille dreng bliver 1 år i november.

Synes både det er fantastisk  og vildt uoverskueligt. Barslen slutter først om et par uger, synes det er svært at komme på arbejde og fortæller at jeg snart smutter igen.

Andre der har været i samme situation??

Jeg blev gravid med nr. 2 da nr. 1 var 10 mdr. gammel. Jeg nåede at være tilbage på job i et par uger før testen var positiv. Jeg sagde det til jobbet med det samme fordi jeg arbejder et sted hvor der skal tages hensyn til graviditet. Min leder og kolleger tog fint nok imod det, men tror da nogle af dem syntes vi var en smule hurtige.

Nyd det og tænk på dig selv og børnene i denne situation. Arbejdet er ikke et og alt og efter min mening bør man ikke have dårlig samvittighed over en graviditet.

I øvrigt, tillykke med spiren og 1 års fødselsdagen.

Anmeld

22. oktober 2011

Muffinmus

jep, mellem nr 1 og 2, der blev jeg gravid da han var knap et år....men jeg var dog lige startet på job da jeg kun holdte 10 mdr:-)

Og de tog det heldigvis pænt selv om lidt af fyrenen kom med lidt platte kommentarer:-)

Anmeld

22. oktober 2011

stud mor

jeg har ikke, men min mor har. Det var ikke planlagt at min søster og jeg skulle komme så tæt efter hinanden (17måneder). Kan godt se det er lidt træls med arbejdet osv. Men for mig og min søster har det fantastisk vi er både søskende og bedste veninder. Så glæd dig over to børn der kan få rigtig meget ud af hinanden.

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar piger

Ja, jeg tror også jeg kan klare det, men var ude i abort overvejelser, det ramte mig lige hårdt, synes jeg. Min første graviditet og fødsel var bare bare så hård og havde gentagene gange sagt at det gør jeg aldrig igen- men selvfølgelig gør jeg det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.