Uro til baby.. fjollet måske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.221 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Linda-M

Nå, men jeg sidder jo her i uge 11 og surfer på nettet efter lækre ting til babyen vores og så kom jeg til at tænke på... og i må gerne grine

Jeg vil jo gerne have en uro så baby har lidt at kigge på over puslebordet og sengen måske osv.

Men alle uroer er jo lavet så man ser dem fra siden! - og sådan har det jo altid været - men...

Jeg mener, burde figurerne ikke vende fladt så baby kan se nedefra hvad der rent faktisk er der dingler over dem? Ikke at de i starten kan se at det f.eks. er en ko (I know ) men jeg tænker på farverne osv...

Er det bare mig der tænker sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

DortheSimonsen

Linda-M skriver:

Nå, men jeg sidder jo her i uge 11 og surfer på nettet efter lækre ting til babyen vores og så kom jeg til at tænke på... og i må gerne grine

Jeg vil jo gerne have en uro så baby har lidt at kigge på over puslebordet og sengen måske osv.

Men alle uroer er jo lavet så man ser dem fra siden! - og sådan har det jo altid været - men...

Jeg mener, burde figurerne ikke vende fladt så baby kan se nedefra hvad der rent faktisk er der dingler over dem? Ikke at de i starten kan se at det f.eks. er en ko (I know ) men jeg tænker på farverne osv...

Det har jeg da egentlig aldrig tænkt over - men du har jo ret! 

Anmeld

21. oktober 2011

Sitrani

Linda-M skriver:

Du ahr delvist ret - jeg mener, baby er jo i princippet fuldstændig ligeglad Men man KAN faktisk få uroer, der vender nedad - altså hvor figuerne vender ned, så barnet kan se dem rigtigt! Mener at en fra min mødregruppe har købt en sådan slags i babysam Så det KAN altså fås!

Anmeld

21. oktober 2011

TbCp

Jo det burde de Og Liva fik en fin en med sommerfugle, som vendte den rigtige vej! Den var vi rigtig glade for og den kommer også op når lillebror kommer her til januar.

Så det kan godt lade sig gøre at finde nogle som babyerne kan se nedefra.

Anmeld

21. oktober 2011

Linda-M

DortheSimonsen skriver:

Det har jeg da egentlig aldrig tænkt over - men du har jo ret! 

Det er utroligt hvor tankerne kan finde hen i en stille stund

Anmeld

21. oktober 2011

Linda-M

STN skriver:

Du ahr delvist ret - jeg mener, baby er jo i princippet fuldstændig ligeglad Men man KAN faktisk få uroer, der vender nedad - altså hvor figuerne vender ned, så barnet kan se dem rigtigt! Mener at en fra min mødregruppe har købt en sådan slags i babysam Så det KAN altså fås!

Jeg har også fundet en enkelt med sommerfugle og en med flyvemaskiner - men de er absolut i flertal dem der vender "forkert"

Anmeld

21. oktober 2011

Linda-M

TbCp skriver:

Jo det burde de Og Liva fik en fin en med sommerfugle, som vendte den rigtige vej! Den var vi rigtig glade for og den kommer også op når lillebror kommer her til januar.

Så det kan godt lade sig gøre at finde nogle som babyerne kan se nedefra.

Jeg kunne også godt finde en med sommerfugle som vendte rigtigt og en med flyvemaskiner

Anmeld

21. oktober 2011

Sitrani

Linda-M skriver:

Jeg har også fundet en enkelt med sommerfugle og en med flyvemaskiner - men de er absolut i flertal dem der vender "forkert"

Ja, det er rigtigt Der er ikke det stoer udvalg i uroer "der vender rigtigt"

Anmeld

21. oktober 2011

roenlund

jeg fik en rigtig sød træ en med cikus dyr der vendte rigtigt... tror den var fra babysam...

Anmeld

21. oktober 2011

Nessie

Vi fik en plys én fra Bellino, hvor der hænger træ dyr ned fra, og de vender vist rigtigt

Vi købte selv én i træ i Kære Børn, (kender ikke mærket) og der er 4 dyr på, og de vender også rigtigt. Den kostede vist oven i købet kun omkring 125 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.