hormon knopper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.159 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

NJN

Jeg tror altså jeg er begyndt at få hormon knopper, hvis man altså kan det som voksen?? 

Har fået en masse i ansigtet, og det er altså ikke bumser fordi det er sådan nogle små hvide nogle, og ligeså snart det hvide er væk så der er heller ikke mere.. Men de pibler frem??

er det hormon knopper, og er der andre der har oplevet det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

MetteS81

Din hud kan godt ændre sig under din graviditet...fx får nogen mere fedtet hud, osv...Da jeg først læste dit indlæg tænkte jeg talgknopper...Jeg har selv sådan nogle små hvide nogle (har haft dem stort set altid) Mine kommer fordi min hud er meget sart/fin og urenhederne så har svært ved at komme ud. Derfor dannes de små hvide knopper. De kan fjernes hos en kosmetolog, eller jeg kan selv gøre det også...

Men hvordan er det med dine, kan du nemt fjerne dem?

Anmeld

22. oktober 2011

NJN

MetteS81 skriver:

Din hud kan godt ændre sig under din graviditet...fx får nogen mere fedtet hud, osv...Da jeg først læste dit indlæg tænkte jeg talgknopper...Jeg har selv sådan nogle små hvide nogle (har haft dem stort set altid) Mine kommer fordi min hud er meget sart/fin og urenhederne så har svært ved at komme ud. Derfor dannes de små hvide knopper. De kan fjernes hos en kosmetolog, eller jeg kan selv gøre det også...

Men hvordan er det med dine, kan du nemt fjerne dem?

Ja, jeg kan nemt fjerne dem selv.. Bare lige et enkelt krat i dem, og så er de væk? De er kun i ansigtet.

Anmeld

22. oktober 2011

MetteS81

Hmmm, mine er lidt sværere at fjerne så måske er det ikke talgknopper... Hvis du har mulighed for det så tag et smut forbi en kosmetolog og spørg dem hvad det kan være...de er eksperter i den slags!

Anmeld

22. oktober 2011

NJN

MetteS81 skriver:

Hmmm, mine er lidt sværere at fjerne så måske er det ikke talgknopper... Hvis du har mulighed for det så tag et smut forbi en kosmetolog og spørg dem hvad det kan være...de er eksperter i den slags!

Nej, tror godt jeg ved hvad talgknopper er.. Og det minder ikke om dem, måske er det bare små urenheder?  Men det er også ligemeget hvad det er, undrede mig bare lige over det.

Anmeld

23. oktober 2011

MetteS81

NJN skriver:

Nej, tror godt jeg ved hvad talgknopper er.. Og det minder ikke om dem, måske er det bare små urenheder?  Men det er også ligemeget hvad det er, undrede mig bare lige over det.

Ja måske er det bare urenheder...men øv da, det gider man jo ikke!  Håber de går væk snart...god weekend!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.