Vejrtræknings problemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

louisekanayo

Jeg har i ca 3 dage ikke kunnet trække vejret ordentligt !? tog på skadestuen den 19 oktober om aften den dag det hele startede, jeg følte simpelthent jeg var ved at dø ... lægen tjekkede temperatur oxygen ilt lunger ben osv osv han sagde at alt var normalt og jeg blev sendt hjem ? igår var det det samme dog lidt værre om aften jeg trækker vejret men det kommer lisom ikke rigtigt ned i lungerne og jeg kæmper en kamp for at få luften igennem men det lykkedes ikke, jeg begyndte simpelthen at græde af angst for hvad der kan være galt. jeg vågnede i nat og kunne igen ikke trække vejret vrider kroppen tager dynen af og på rejser mig og ligger mig der er intet der virker to igen til læge her til formiddag blev tjekket igen alt var fint lunger og det hele fik et recept på noget der hedder promethazin-neuraxpharm, lægen sagde jeg skulle tage 3 dråber i et kvart glas vand hvis det blev meget slemt, men jeg har bare ikke lyst til at tage noget nu hvor jeg er gravid jeg tænker lidt at det kan have noget med graviditeten at gøre !? nu hvor min krop begynder at produccere mere blod men ved det ikke men er det ikke underligt at lægen siger at alt er normalt når jeg lisom ikke kan trække vejret ordentligt ?? nogen med samme gene ?
kram fra louise 10+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Nessie

Har godt nok ikke hørt om det, så tidligt i graviditeten.

Men hvis du er utryg, synes jeg du skal tale med lægen igen. Der er jo længe til fødslen, hvis du skal blive ved med at gå og have det sådan.

Jeg kan godt forstå at du ikke er meget for bare at tage noget medicin, men lægen ved jo at du er gravid, og så må man næsten også gå ud fra at du godt må tage det

Anmeld

22. oktober 2011

louisekanayo

Jeg tror det er fordi senere i graviditeten trykker barnet måske på lungerne og tidligt i graviditeten er der en masse nyt blod i kroppen der skal iltes men ved det ikke helt jeg håber da at det er graviditeten og ikke andet er blevet tjekket af 2 forskellige læger og begge sagde at der ikke var noget galt at alt så  fint ud (

Anmeld

22. oktober 2011

kekp

louisekanayo skriver:

Jeg har i ca 3 dage ikke kunnet trække vejret ordentligt !? tog på skadestuen den 19 oktober om aften den dag det hele startede, jeg følte simpelthent jeg var ved at dø ... lægen tjekkede temperatur oxygen ilt lunger ben osv osv han sagde at alt var normalt og jeg blev sendt hjem ? igår var det det samme dog lidt værre om aften jeg trækker vejret men det kommer lisom ikke rigtigt ned i lungerne og jeg kæmper en kamp for at få luften igennem men det lykkedes ikke, jeg begyndte simpelthen at græde af angst for hvad der kan være galt. jeg vågnede i nat og kunne igen ikke trække vejret vrider kroppen tager dynen af og på rejser mig og ligger mig der er intet der virker to igen til læge her til formiddag blev tjekket igen alt var fint lunger og det hele fik et recept på noget der hedder promethazin-neuraxpharm, lægen sagde jeg skulle tage 3 dråber i et kvart glas vand hvis det blev meget slemt, men jeg har bare ikke lyst til at tage noget nu hvor jeg er gravid jeg tænker lidt at det kan have noget med graviditeten at gøre !? nu hvor min krop begynder at produccere mere blod men ved det ikke men er det ikke underligt at lægen siger at alt er normalt når jeg lisom ikke kan trække vejret ordentligt ?? nogen med samme gene ?
kram fra louise 10+2

Det lyder da godt nok ikke rart. Det lyder måske meget rigtigt det du siger med blodet.

Jeg ved jo ikke hvordan du har det, men man kan jo også blive rigtig bange/angst når man pludselig ikke føler at man kan trække vejret ordentligt, og så panikker man, det kan jo også gøre at man får endnu sværere ved at trække vejret. Ved ikke om det giver mening, det er lidt svært at forklare

Men god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.