vejrtræknings problemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

louisekanayo

Jeg har i ca 3 dage ikke kunnet trække vejret ordentligt !? tog på skadestuen den 19 oktober om aften den dag det hele startede, jeg følte simpelthent jeg var ved at dø ... lægen tjekkede temperatur oxygen ilt lunger ben osv osv han sagde at alt var normalt og jeg blev sendt hjem ? igår var det det samme dog lidt værre om aften jeg trækker vejret men det kommer lisom ikke rigtigt ned i lungerne og jeg kæmper en kamp for at få luften igennem men det lykkedes ikke, jeg begyndte simpelthen at græde af angst for hvad der kan være galt. jeg vågnede i nat og kunne igen ikke trække vejret vrider kroppen tager dynen af og på rejser mig og ligger mig der er intet der virker to igen til læge her til formiddag blev tjekket igen alt var fint lunger og det hele fik et recept på noget der hedder promethazin-neuraxpharm, lægen sagde jeg skulle tage 3 dråber i et kvart glas vand hvis det blev meget slemt, men jeg har bare ikke lyst til at tage noget nu hvor jeg er gravid jeg tænker lidt at det kan have noget med graviditeten at gøre !? nu hvor min krop begynder at produccere mere blod men ved det ikke men er det ikke underligt at lægen siger at alt er normalt når jeg lisom ikke kan trække vejret ordentligt ?? nogen med samme gene ( ?
kram fra louise 10+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

NNL

Jeg har slet ikke oplevet noget på niveau med det, du beskriver der. Det eneste jeg har oplevet er at hvis jeg ikke ligger på ryggen først når jeg går i seng, men i stedet lægger mig direkte på siden når jeg er kommet op i soveværelset, kan jeg heller ikke rigtig få luft. Skal lige have pusten ned igen først (efter jeg er blevet gravid, bliver jeg forpustet af bare at gå op af vores trapper til førstesalen )

Men synes det er lidt ærgerligt at lægen ikke rigtig kommer med nogen ordentlig forklaring til dig, for det lyder rigtig ubehageligt det, du oplever. Kan du være stresset på nogen måde? Har selv tidligere oplevet at jeg følte at luften ikke kom helt ned i lungerne i en stresset periode, og det er bestemt ikke rart!!

Rigtig god bedring til dig...   Knus NNL 11+2

Anmeld

23. oktober 2011

louisekanayo

Så to jeg afsted til vagtlægen igen i går aftes, ville simpelthen ikke sove 1 nat mere og ha det sådan med ikke at kunne trække vejret !
jeg blev igen gennem tjekket og denne gang blev mit hjerte også tjekket med en maskine og en masse ledninger på kroppen. der var intet at finde, de sagde at så måtte det være graviditeten så jeg blev sendt på et andet sygehus som ligger i samme by, da der ikke var en gynækolog på det jeg var på først, kom der hen og blev scannet gennem maven og fik set barnet der var fint hjerte slag og baby bevægede sig også det så ret sjovt ud
lægen der tjekkede også mit blod og alt var også i orden ?? :O
Nå så sagde hun at hun tror at jeg har et angst andfald eller noget stress og at min krop så reagere på denne måde med at jeg føler jeg ikke kan trække vejret, da jeg sad der ved gynækologen, følte jeg pludselig at jeg kunne trække vejret nogenlunde igen så jeg tror det hænger sammen med at jeg har i 2009 haft en spontan abort og fra jeg fandt ud af at jeg var gravid denne gang har jeg været bange for at miste og min gynækolog sendte mig i starten på hospitalet hvor keg blev indlagt i 10 dage og scannet hver ca 3 dag og at lægerne hele tiden sagde at jeg måske var ved at abortere igen, og til de første scanninger var fosteret for lille og havede vokset for lidt fra gang til gang !! altså det har alt i alt været psykisk og fysisk nedbrydende for mig i hele begyndelsen af min graviditet, og så ved sidste læge besøg ville sekretæren ikke gi mig mit billede af fosteret som lægen lige havde scannet og der ramlede hele min verden bare sammen jeg græd som om der var sket et døds fald fordi det hele har været så forvirrende og alle tanker omkring graviditeten i begyndelsen, osv.
og dagen efter sidste læge besøg var det at det begyndte det her med at jeg ikke kunne trække vejret
jeg syntes at det går bedre i dag, efter tjekket hos gynækologen er det som om jeg har fået mere ro. men trækker dog stadig ikke vejret ordentligt men det skal nok snart stoppe.
sorry det blev lidt langt :s
kram fra louise 10+4

ps. tak for alle jeres kommentare  nu håber jeg at jeg får det bedre for det er jo slet heller ikke sundt for baby at jeg har det sådan tror jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.