Must-have sange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

skønneunger

noget....

Oasis

Adele

Robbie williams

Elton John

og selvfølgelig The Beatles

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Worldwide

skønneunger skriver:

noget....

Oasis

Adele

Robbie williams

Elton John

og selvfølgelig The Beatles

Adele er allerede på listen, men de andre ryger på nu Man bliver, latterligt nok, fuldstændig blank i den øverste når man sidder og høre musik igennem

Anmeld

21. oktober 2011

skønneunger

Mileva skriver:

Adele er allerede på listen, men de andre ryger på nu Man bliver, latterligt nok, fuldstændig blank i den øverste når man sidder og høre musik igennem

hehe kender det godt måtte også lige spørge manden om nogle typiske engelske sangere han er også englænder

Anmeld

21. oktober 2011

Worldwide

skønneunger skriver:

hehe kender det godt måtte også lige spørge manden om nogle typiske engelske sangere han er også englænder

Haha thumps up  Manden herhjemme er dog ikke til meget hjælp pt, han husker bedst på lyd og ikke navne, tror alderen trykker lidt

Måske du kan fremskaffe et navn for mig så En yngre herre, nyere musik, mener han er fra øst england.. Han har kørt over alt i radioen, men lige nu er min hjerne helt forladt for et navn... Min svigermor er helt vild med ham (LOL) men hun husker heller ikk hans navn på stående fod.. Ej hvor er det træls!

Anmeld

21. oktober 2011

skønneunger

Mileva skriver:

Haha thumps up  Manden herhjemme er dog ikke til meget hjælp pt, han husker bedst på lyd og ikke navne, tror alderen trykker lidt

Måske du kan fremskaffe et navn for mig så En yngre herre, nyere musik, mener han er fra øst england.. Han har kørt over alt i radioen, men lige nu er min hjerne helt forladt for et navn... Min svigermor er helt vild med ham (LOL) men hun husker heller ikk hans navn på stående fod.. Ej hvor er det træls!

har du et navn på en sang eller bare lidt af en sang ?

Anmeld

21. oktober 2011

Worldwide

skønneunger skriver:

har du et navn på en sang eller bare lidt af en sang ?

Intet! Er helt blank... Fanme nederen! Ved jeg kan lide hans musik, men glemmer altid navnet og lige pt har jeg adele på hjernen

Mener det er lidt poppet.. Bumbum.. Hvor er det altså træls!

Anmeld

21. oktober 2011

skønneunger

Mileva skriver:

Intet! Er helt blank... Fanme nederen! Ved jeg kan lide hans musik, men glemmer altid navnet og lige pt har jeg adele på hjernen

Mener det er lidt poppet.. Bumbum.. Hvor er det altså træls!

hmms aner ikke hvor i england han er fra man er det Mika?

og forresten Coldplay er et must på listen

Anmeld

21. oktober 2011

Worldwide

skønneunger skriver:

hmms aner ikke hvor i england han er fra man er det Mika?

og forresten Coldplay er et must på listen

Ej nejnej ikke Mika Mener han har udgivet sin første single i år.. Gud hvor er det ireterrende!

Oh uh - godt du sagde det!

Indtil videre er det vist et godt mix;

The animals, Patzy Cline, Led zeppelin, Guns N'Roses, Bill Medley, Adele, Maroon 5, Kings of leon, danser med drenge, kim larsen, aerosmith, barry manilow, celine dion, the carpenters, robert plamer, bryan adams, tina dickow, black lace, friday heroes, elton john, oasis, the beatles..

Anmeld

21. oktober 2011

skønneunger

Mileva skriver:

Ej nejnej ikke Mika Mener han har udgivet sin første single i år.. Gud hvor er det ireterrende!

The animals, Patzy Cline, Led zeppelin, Guns N'Roses, Bill Medley, Adele, Maroon 5, Kings of leon, danser med drenge, kim larsen, aerosmith, barry manilow, celine dion, the carpenters, robert plamer, bryan adams, tina dickow, black lace, friday heroes, elton john, oasis, the beatles..

måske en john mogensen sang eller to ?? dem bliver man da glad i låget af

Anmeld

21. oktober 2011

skønneunger

Mileva skriver:

hmm er det Tinie Tempah?

haha jeg kan slet ikke stoppe nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.