Hej I skønne marts-mødre!
Det er vist efterhånden længe siden jeg har givet lyd fra mig. Som altid er der knald på herhjemme, nu hvor teatersæsonen er igang. selvom jeg jo ikke har været i teaterbranchen i over 2 år arbejder Lars stadig på teatret, så det sætter sine krav til familien 
Men vi trives alle...
Jacob stor trives i skolen og har allerede rigtig godt styr på det med at læse og matematikken. Han er kommet i en rigtig god klasse. Den er både faglig stærk og fungerer rigtig godt socialt. De har været rigtig heldige og få en super engageret klasselærer, som bare går igang med rigtig fed energi.
I fritidenen går Jacob til spejder og det er lige ham! Han nyder sine tirsdagsmøder og har også været på flere ture 
Line trives også i børnehaven. Hun bliver 5 år lige straks og er "før-skole-barn" i børnehaven. Hun går til dans, er igang med 3 sæson og DET er lykken. Hun har fået lov til at rykke et hold op, så hun faktisk går sammen med de piger der er et år ældre end hende selv og dermed også et sværere niveau. Men det passer hende fint og hun eeeeelsker sin dans, hver fredag 
Og jeg selv... jeg har jo også fået nye udfordringer i mit nye job som pædagogmedhjælper i en børnehave. Er helt sikker havnet på min (nye) rette hylde og regner med at skulle ind og læse til pædagog (merit uddannelsen) i løbet af nogle år 
Og så lige et pa billeder:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld