Babypakken fra babysam - Bogklubben Guldklumpen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.368 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

LotteN

Jeg har netop hentet en gratis babyboks fra babysam og da jeg så sidder og kigger div. papire/brochure igennem derfra støder jeg på en reklame for bogklubben Guldklumpen, med et tilbud de kører og jeg vil ind og læse nærmere på det, men jeg kan simpelthen ikke åbne deres side www.bogklubber.dk - er det mit internet der fejler noget eller kan I heller ikke åbne den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

DinNabo

LotteN skriver:

Jeg har netop hentet en gratis babyboks fra babysam og da jeg så sidder og kigger div. papire/brochure igennem derfra støder jeg på en reklame for bogklubben Guldklumpen, med et tilbud de kører og jeg vil ind og læse nærmere på det, men jeg kan simpelthen ikke åbne deres side www.bogklubber.dk - er det mit internet der fejler noget eller kan I heller ikke åbne den?

jeg har ingen problemer med at åbne. Det tager lidt tid, men den åbner

Anmeld

21. oktober 2011

LotteN

DinNabo skriver:

jeg har ingen problemer med at åbne. Det tager lidt tid, men den åbner

åhr, så er det nok bare vores l....net der er noget galt med... og det er ikke bogklubben.dk du ryger ind på i stedet for?

Anmeld

21. oktober 2011

DinNabo

LotteN skriver:

åhr, så er det nok bare vores l....net der er noget galt med... og det er ikke bogklubben.dk du ryger ind på i stedet for?

det link der er i din mail, leder faktisk ind på dette http://www.bogklub.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ShopTeaser?storeId=11153&catalogId=10001&langId=100 

Anmeld

21. oktober 2011

LotteN

DinNabo skriver:

det link der er i din mail, leder faktisk ind på dette http://www.bogklub.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ShopTeaser?storeId=11153&catalogId=10001&langId=100 

hmm, ja det er altså underligt, for det er ikke den bogklub...

Anmeld

21. oktober 2011

th

LotteN skriver:

vil bare siger at de sikkert også ringer til dig, det gjorde de til os ca. 2 uger efter jeg havde termin. og gav et rigtig godt tilbud, men fik så en mail 3 uger efter at de alligevel ikke kunne give mig det, men ville tilbyde mig en anden bog og så var det slet ikke et tilbud mere...

så skyndte mig at meddele dem at jeg ikke ville være medlem og at de ikke skulle kontakte mig igen. Dette har de dog gjort via mail flere gange nu.

Anmeld

21. oktober 2011

Hailiesmom11

Jeg har meldt mig ind for 2½ mdr siden og har endnu ikke modtaget mit medlemsnummer eller min gave.. har snakket med dem, gaven er sendt og nu er den meldt savnet hos postvæsnet og så ville de sende gaven igen der er 1½ mdr siden og har stadig ikke modtaget noget..

Synes virkelig jeg har gjort alt for at komme i kontakt med dem, men lige lidt hjælper det...

Anmeld

21. oktober 2011

Hailiesmom11

Wulffi89 skriver:

Jeg har meldt mig ind for 2½ mdr siden og har endnu ikke modtaget mit medlemsnummer eller min gave.. har snakket med dem, gaven er sendt og nu er den meldt savnet hos postvæsnet og så ville de sende gaven igen der er 1½ mdr siden og har stadig ikke modtaget noget..

Synes virkelig jeg har gjort alt for at komme i kontakt med dem, men lige lidt hjælper det...

Og kan se bogklubben ikke eksisterer mere..

Men gyldendals børnebogklub kan anbefales..

Har bestilt 2 bøger igennem dem og der gik 3 dage så havde jeg dem

Anmeld

21. oktober 2011

LotteN

Wulffi89 skriver:

ja, det virker så sandelig godt nok MEGET underligt...

Så dropper jeg det da bare - synes bare det var sådan et godt tilbud og fine bøger man kunne få med i tilbuddet...

Anmeld

21. oktober 2011

Hailiesmom11

LotteN skriver:

ja, det virker så sandelig godt nok MEGET underligt...

Så dropper jeg det da bare - synes bare det var sådan et godt tilbud og fine bøger man kunne få med i tilbuddet...

Jeg var også helt vild med de bøger jeg havde valgt og jeg kunne få et trætog med også og det glædede jeg mig bare til at skulle sætte på bordet når min datter  bliver 1.. men nej nej ingenting til mig.. synes virkelig det er for ringe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.