pigeon brystpumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

joojoo

Jeg har købt denne brystpumpe, men synes ikke jeg kan få den til at fungere  Jeg synes ikk jeg kan finde/ få funktionen ''automatisk'' udpumpning.. Jeg skal heletiden selv trykke/pumpe - altså så kunne jeg have købt en manuel.

Noget jeg har misforstået og nogle som kan hjælpe. Har desværre smidt min kvitt. ud så kan ik engang bytt den

Håber nogle ha nogle erfaringer med denne brystpumpe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

MetteS81

Øv, det er så ærgerligt når man ik længere har kvittering... Men hvad med at tage hen i butikken hvor du købte den, måske kan de vise dig hvordan man gør? De vil nok ikke tage den retur eller bytte pga den manglende kvittering, men de vil sikkert gerne hjælpe med at hitte ud af den

Anmeld

22. oktober 2011

Bebisim

Jeg har en elektrisk pigeon brystpumpe som var dejlig nem, brugte den kun 2 gange da jeg ikk havde mælk nok. Ellers er den super nem at bruge. Sælger den for 499 hvis du er interesseret købte den for 1199

Anmeld

26. oktober 2011

joojoo

MetteS81 skriver:

Øv, det er så ærgerligt når man ik længere har kvittering... Men hvad med at tage hen i butikken hvor du købte den, måske kan de vise dig hvordan man gør? De vil nok ikke tage den retur eller bytte pga den manglende kvittering, men de vil sikkert gerne hjælpe med at hitte ud af den

ja det må jeg prøve

Anmeld

26. oktober 2011

joojoo

Bebisim skriver:

Jeg har en elektrisk pigeon brystpumpe som var dejlig nem, brugte den kun 2 gange da jeg ikk havde mælk nok. Ellers er den super nem at bruge. Sælger den for 499 hvis du er interesseret købte den for 1199

har en som beskrevet og som billedet viser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.