Av for h******!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Isabeau

Hej! Jeg har idag haft så mange plukveer og direkte smerter i underlivet. Det føles som om lillesøster sparker mig ned ad til - altså direkte i tissekonen indvendig, hvis du forstår? Jeg er fyldt med luft, men ingen afføring idag/endnu. Får piller mod hæmorider - færdig imorgen, og de er også væk heldigvis. Men smerterne; skal jeg bekymre mig eller er det "bare" spark?? :/Diana, uge 34+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Janni.

Uh kan ikke hjælpe dig, men vil lige oppe din tråd. Håber der er en eller flere der ude der kan hjælpe dig.

Lyder ihvert fald ubehageligt. 

Anmeld

21. oktober 2011

Eddy

Jeg er i uge 40+6 i dag og den sidste uges tid, har jeg også fået sådan noget spark eller jag fra prinsessen i maven. Og den smerte gør nemlig også SÅ ondt i underlivet. Som du beskiver det, tissekonen. Det føles som om det er hele vejen ud. VIRKELIG ubehageligt!!! Har det kun nogle gange om natten hvor hun er begyndt at være mest aktiv...

Skal til jordmoder mandag, så spørger jeg hende der om der er noget at frygte...

Anmeld

21. oktober 2011

Isabeau

Eddy skriver:

Jeg er i uge 40+6 i dag og den sidste uges tid, har jeg også fået sådan noget spark eller jag fra prinsessen i maven. Og den smerte gør nemlig også SÅ ondt i underlivet. Som du beskiver det, tissekonen. Det føles som om det er hele vejen ud. VIRKELIG ubehageligt!!! Har det kun nogle gange om natten hvor hun er begyndt at være mest aktiv...

Skal til jordmoder mandag, så spørger jeg hende der om der er noget at frygte...

Jeg skal først til jordmoder-(gruppe) den 10 nov., så giv lige lyd fra dig, tak Håber det bare er ungerne som spræller...

Anmeld

21. oktober 2011

Isabeau

Uh kan ikke hjælpe dig, men vil lige oppe din tråd. Håber der er en eller flere der ude der kan hjælpe dig.

Lyder ihvert fald ubehageligt. 

Tak

Anmeld

21. oktober 2011

babymus77

Gad vide om det kan være når hun sparker og det måske rammer blæren?? Om det kan give jag hele vejen ned??!!! Måske... Håber du får lidt mere rolige bevægelser;-))

Anmeld

21. oktober 2011

Eddy

Isabeau skriver:

Jeg skal først til jordmoder-(gruppe) den 10 nov., så giv lige lyd fra dig, tak Håber det bare er ungerne som spræller...

Jeps det skal jeg gøre, hvis jeg når det inden hun vil ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.